Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Miten siinä on rentona, kun hyvä että pystyy hengittämään?

Ei kai se niin jännittävää ole. Käyt välillä jossain ihan oikealla hierojalla ja unohdat ne thaikkupaikat.

Perusmeno hieronnassa. Happiloppuu...pierettää. APUVA!

Kuvittelet sen hierojan alasti. Eikös se ole perusvinkki kun jokin esiintyminen tms. jännittää. Paitsi jos se on naishieroja niin sitten voi olla huonompi juttu.

Mun pitäisi löytää uusi vakiohieroja. Yksi nainen (joka on ihan oikeasti hieroja) jo tarjoutui, mutta en tiedä uskallanko.
Olen saattanut olla kyseisen ihmisen kanssa tekemisissä ilman vaatteita. Voisi olla kiusallista.

Siis työpaikalla tai jossain vastaavassa?
Ens kerralla työnnät sinne banaaniin ohuita neuloja ja upotat sinne vaikka nitroja viel lisäks.

Ja varoituskyltillä toki.

No nii! Sen kerran ku saatana unohtaa hedelmänsä väärään paikkaan ilman nimeä :mad: Eli oma moka :oops:

Mutta ratkaisin ongelman! Kävin kaupassa, ostin uuden banaanin, protskupatukan ja sokerittoman batteryn, söin patukan, join batteryn ja unohdin banaanin repsikkaan :D Onpahan huomiseksi sitten bantsku!

JTO on neuvonut menemään kauppaan ja ostamaan sellaisen autonvahauskoneen ja sillä hieroa paikat auki

Oon polttanu jo ainakin kaks kiillotuskonetta tuossa hommassa, eikä ne oikein tuonne syvemmälle kumminkaan ota. Mukavahan semmosella noita pieniä lihaksia on murjoa ja kiihdyttää verenkiertoa.

Mutta eipä mikään laites lyö vertoja oikke rivakalle tunkeutumiselle.
Vuoden härskit vitsit käytetty.

No ehkä se alasti kuvitteleminen ei sitten ole ihan paras tapa toimia.
Nyt kyllä ymmärrän, että vähän jännittää.
Vaihda mieshierojaan, loppuu se jännittäminen.

se on viikon viimeinen perjantai, mutta ei viikon viimeinen kahvi

sen nautin vasta sunnuntaina, ulkona, ehkä jopa essonbaarissa

Back
Ylös Bottom