Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Banaanivaras oli syönyt mun ainoasta jäljellä olevasta banaanista puolet :( Nyt mulla ei oo välipalahedelmää. Vain yksinäinen rupunen rahka. Miten nyt jaksan kyykkiä!?

Banaanivaras oli syönyt mun ainoasta jäljellä olevasta banaanista puolet :( Nyt mulla ei oo välipalahedelmää. Vain yksinäinen rupunen rahka. Miten nyt jaksan kyykkiä!?

Siis työpaikalla tai jossain vastaavassa?
Ens kerralla työnnät sinne banaaniin ohuita neuloja ja upotat sinne vaikka nitroja viel lisäks.

Ja varoituskyltillä toki.

Joku täällä mainosti Felixin Mausteisia ja Suolasia kurkkuja. Onpas hyvää. Eikä taaskaan salmiakkivichyä hyllyssä. Tyhjänään ammotti. En saa kai koskaan maistaa.

No töttöröö saatana, miten voi lääkärissä käynti mennä noin vituiksi, sanoin kyllä että mä en maksa tälläisestä paskasta mitään. Kävelin kassan ohi pois.

Joku täällä mainosti Felixin Mausteisia ja Suolasia kurkkuja. Onpas hyvää. Eikä taaskaan salmiakkivichyä hyllyssä. Tyhjänään ammotti. En saa kai koskaan maistaa.
No pjärkkeles. Tiällä kyllä löytyy hyllystä ko tuotetta mutta olemmakin Lahes ni sietääki.

Poljin yli tunnin mehtässä. Prkl, oli kivaa vaikka aina vähän pelottaaki millon pää irtoo. Siinä se huvi onkin. Kerran vaan keula kuoppas ja tuli nätti kaatuminen sivulle. Jännityksellä odotan lisäksi kuinka paskaks ranteet tällä kertaa menee. Toivottavasti ei yhtään. Jos ovat huomenna paskana olen virallisesti vammanen.
Nyt kinuskia napaan, örgh.

No pjärkkeles. Tiällä kyllä löytyy hyllystä ko tuotetta mutta olemmakin Lahes ni sietääki.

Poljin yli tunnin mehtässä. Prkl, oli kivaa vaikka aina vähän pelottaaki millon pää irtoo. Siinä se huvi onkin. Kerran vaan keula kuoppas ja tuli nätti kaatuminen sivulle. Jännityksellä odotan lisäksi kuinka paskaks ranteet tällä kertaa menee. Toivottavasti ei yhtään. Jos ovat huomenna paskana olen virallisesti vammanen.
Nyt kinuskia napaan, örgh.
Täällä myös jo useammat salmiakkijuomat juotu. Hyvvee on!

Jahas, sitä on poljettu hikiseksi saakka. Piti kans tänään mennä, mutta alkoi sataa. Joten vaihdoin saliin. Kävin hakeen luurille tankoon kiinnitettävän puhelinkotelon. Näkee näpsästi nyt kartan ja tiedot mitä tulevan pitää.

No hiki tulee pienestäkin :D Mua taas ei sali inspannu hevon vttua, joten oli ihan soppeli vaihtoehto tuo.
Minen nii kauas ees päädy että karttoja tarvis. Tos on joku saakutin kukkula vieres ja siellä olevilla poluilla sai hyvin vietettyä ton tunteroisen. Tuntematon toi mulle vielä on niin kivaa vielä suhailla vaan eessuntaassun.

Heikko esitys. En jaksanu syödä koko kinuskiannosta. :nolo:

83,7,onely

on varmaan paikallaannauttia huomenna, varmuudenvuoksi, muutama olut ettei kuihdu kokonaan

Tein tänään tyhmän mokan. Lähin aamulla kouluun topissa ja normirintsikoissa. Yleensä laitan topin kanssa urheilurintsikat, ettei vilahtele liikoja, ku kumartelee potilasta tutkiessa -.- Piti sitten olla harkassa villapaita päällä.

Treeni: zek

Se on kuulkaas sellainen juttu, että olkapää kestää taas treenata ihan normaalisti.
Tuo taljassa vemputtaminen kiertäjäkalvosimille on ilmeisesti ollut hyvä juttu.
Tulee tehtyä jopa kaksi kertaa viikossa. Taidan pitää pysyvästi ohjelmassa, jos siitä on noin paljon hyötyä. Heti jos olkapää tulee kipeäksi niin lopetan :D

Treeni: negative
Treeni eilen: negative
Treeni huomenna: negatvie

Hieroja: positive
Tuskallista pierun pidättelyä hierojan pöydällä: positive

Treeni: negative
Treeni eilen: negative
Treeni huomenna: negatvie

Hieroja: positive
Tuskallista pierun pidättelyä hierojan pöydällä: positive

Älä pidättele. Anna mennä vaan. Se kuitenkin tykkää siitä.

Joo kyllä hieronnassa pitää olla täysin rento.
Olis muuten aika tilanne miehen dearmouring-hoidossa jos siinä pääsisi pieru!

Vähäiset sivistykseni rippeet estävät.

Jos harjoittelet sellaisella pienellä. Seuraavalla kerralla osaat sitten jo olla rennosti.
Niin kuin mopsi totesi, niin hieronnassa pitää olla rentona, ei siitä muuten mitään tule.

Back
Ylös Bottom