Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Minusta pelkästää se, että pääsee pois kotoota on erittäin hyvä syy lähteä ajelulle

Se on kyllä ihan: totta.
Vaikka kyllä mä omassa kodissani yleensä viihdyn. Ihan kiva paikka.

Ei ne o mittään yhen käden vehkeitä. Se on veljekset käsillä.

edit. Sitten on se toinen viisu, "jumalan kädellä", mutta se menee jo vähän perverssiksi. Kuka sitä nyt Maradonan kädellä..

Viimeksi muokattu:
Oivoi. Aloin katsomaan True Bloodin ekaa kautta. Oivoi.

Vähän harmittaa, ettei tämä sarja ole puoliksikaan yhtä hyvä kuin kirjat.

Ei ne o mittään yhen käden vehkeitä. Se on veljekset käsillä.

edit. Sitten on se toinen viisu, "jumalan kädellä", mutta se menee jo vähän perverssiksi. Kuka sitä nyt Maradonan kädellä..

Seison korjattuna.

Oivoi. Aloin katsomaan True Bloodin ekaa kautta. Oivoi.

Vähän harmittaa, ettei tämä sarja ole puoliksikaan yhtä hyvä kuin kirjat.
Mahtaako johtua yleensä siitä, että ne kirjat on luettu ensin, niin odotukset on kirjojen mukaiset.
Olisikin mielenkiintoista kokeilla joskus toisin päin.

Mahtaako johtua yleensä siitä, että ne kirjat on luettu ensin, niin odotukset on kirjojen mukaiset.
Olisikin mielenkiintoista kokeilla joskus toisin päin.

Eip. Aloin lukea silloin muutama vuosi sitte kirjoja vasta sen jälkeen, kun sarjaa olin katsonut pari kautta.

Eli oot kattonut ekan seasonin kerran, lukenut kirjan ja nyt katsot ekan seasonin uudelleen ?

Taisin kattoa sarjaa vaan neljä tuotantokautta, sitten alko käydä tylsäksi ja typeräksi. Nyt aloin kattomaan ekaa kautta huvikseni.
Kirjat oon lukenu kaikki kolmetoista (13), englanniksi ja suomeksi.

E. Niin tosiaan kirjoja aloin lukemaan sillon ku olin kattonu sarjaa jonku kolme kautta. Muistaakseni.

Back
Ylös Bottom