Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kenen mielestä liian pienet? Pienet ovat kätevät, eivät ole ainakaan tiellä missään asennossa :D
Kuulostaa hyvältä suunnitelmalta, olen mukana...Sinne taitaa päästä vain omalla rahalla, kun sinne ei niitä palautuslentoja järjestetä... Mutta nähdään kentällä vai mennäänkö vastavirtaan Euroopan halkiLeikatkoon loputkin. Ei paljoa kiinnosta. Lähen pakolaiseks sinne Somaliaan potkimaan mummoja.
Olen myös kuullut tarinoita noista puolen kilometrin pudotuksista. Eikä se nyt sinällään ihme ole kun kalusto, olosuhteet, kuljettaja ym on kohdallaan.Eräs kasamies napautti 6m PPC:llä teerin jostain 400 metristä pohjammaalla. Kehui notta ei se laukaus kummonen tarvi olla, mutta tuo linnun löytäminen vaati 2 päivää..
Minuakaan ei polttoaineen hinnat hetkauta, koska: ajelen moottoriajoneuvvoilla hupiajelua, onely
Minä en syystä tai toisesta osaa enää ajella vain ajankuluksi. En mopolla, enkä oikein autollakaan. Rata-ajoahan ei lasketa.
Yleensä on aina joku syy ajaa jonnekin. Syyt ei tosin aina ole kovin hyviä.