Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Määki olin jo luovuttanut.

Pari viikkoa sitten oli kyllä lähellä. Jonossa oli edellä useampi nuori naisihminen ostamassa alkoholijuomia ja niiltähän kysyttiin kaikilta paperit.
Itselläkin oli terveysjuomia mukana ostoksissa, joten kassatäti naureskeli, että pitääkö jatkaa papereiden kysymistä.
Ei sitten kuitenkaan kysynyt :(

No, viimeksi kysytty joku vuosi sitten. Ikää kumminkin...öööö...37?

Nykyäänhän paperit pitäisi kysyä kaikilta alle 30-vuotiaan näköisiltä. Tuskin sua sentään ihan nulikaksi on arveltu vaan esim nuorekkaaksi 29 vuotiaaksi :D Ja sehän on hyvä!

Joku aika sitten ärrän myyjä kyseli henkkareita kun tein lottoa. Sanoin, että kaipa mulla joku mopokortti on näyttää. Hörähti kun näki syntymäajan ajokortista. Niin, ikä 32.

Viimeksi muokattu:
Renkaiden vaihto pitäs suorittaa. Ja pesut. Ei jaksais mutta jaksan silti.

Mutta nuo toimenpiteet saavat käydä tämänpäiväisestä Tits'n'guns -reenistä.

Se olisi ensi perjantaina auton pesu + vahaus + sisätilojen puhdistus. Muut suorittaa, minä maksan.

Tai enhän mä oikeastaan maksa, kun saan siitä rahat takaisin.

Renkaiden vaihto pitäs suorittaa. Ja pesut. Ei jaksais mutta jaksan silti.

Mutta nuo toimenpiteet saavat käydä tämänpäiväisestä Tits'n'guns -reenistä.
Mun piti eilen reenata, mutta vaihdoin renkaat ja päätin reenata tänää. Nyt kävi kuitenkin niin, ettei paskaakaan kiinnostanut junppa jotenka taidan käyttää sun taktiikkaa, että kylä se vaihto meni reenistä.

meinasin tulla Elvis telemään, ettei ole kysytty aikoihin paapereita, mutta sitten muistin viimehetkellä, että lavvantainahan tsekattiin peipperit K18 baarin ovella (nyt skipataan kahvit)

84,0

Kyl mulla vielä vielä joskus kolmekymppisenä ku ostin pullon skumppaa paperit kyseltiin. Alkomyyjä vielä onnitteli erikseen. Sen jälkeen on aika harvakseen tullut ees tilaisuuksia kysellä papereita...

67,2 kg, lihominen on mukavaa! Paitsi että tavoitteena ois nostaa oma paino penkistä viimestään ku painan 67,5 kg. Kiire tulee!

Mä veikkaan, että multa kysyttiin viimeksi papereita n. 10 vuotta sitten. Sen verran siitä on aikaa, että en ihan tarkkaan enää muista. Koska olen vanha.

67,2 kg, lihominen on mukavaa! Paitsi että tavoitteena ois nostaa oma paino penkistä viimestään ku painan 67,5 kg. Kiire tulee!

Hihihi, minä taidan nostaa vaan oman perseeni verran penkistä. No ehkä vähä enemmän.

Jostain syystä reenit on alkanu kulkemaan paremmin. Varmasti johtuu tuosta salin vaihdosta.

Back
Ylös Bottom