Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Perkule.

Taloyhtiön puheenjohtajaksi minua koittavat. Mitäköhän sekin taas vaatii, kallista aikaani ainakin.

Nyt suihku ja sumpit. Ei tätä kestä selvinpäin.

Kaljaa perkele, kiva kun voi ottaa koska huvittaa, kai sitä joku räkäläkin on jo auki, siellä mulla on aina kavereita.

Maanantaiaamu ja kaljaa.

Kadehdin tuollaista Seagramin omistautumista sinänsä jalolle aatteelle.

Vain alan miehet ovat kykeneväisiä tuollaiseen.

^^Just olin tulossa postaamaan samaa uutista.
vesseli_etu_0304MS_503_vi.jpg

Perkule.

Taloyhtiön puheenjohtajaksi minua koittavat. Mitäköhän sekin taas vaatii, kallista aikaani ainakin.

Nyt suihku ja sumpit. Ei tätä kestä selvinpäin.

Vastaat kaikesta. Jos yhtiön talon katolta putoaa jäätä tai joku liukastuu, ja em. tapauksista aiheutuu vammaa tahi kuolema, niin jos selvityksessä käy ilmi ettet oo huolehtinu pihan liukkaudesta (tai sen torjunnasta) tai katolta et oo huolehtinu jäälauttoja pois, niin saat sakot/linnaa.

Suunnitteluvirhe. Ois pitäny syödä aamupala aikasemmi. Kai täs pitäs vielä joku ruoka änkeä alas enne kouluun lähtemistä, että jaksaa kyykätä kolmen jälkeen.

Se ois tänään pressipäivä. Onneks en käyny eilen salilla kun olis ollu habaa ja penkkiä, en olis jaksanu wodissa tänään mitään. Vyötäröltäkin kadonnut taas 0,5 cm sitten pääsiäisen. Jokohan sitä kohta uskaltaa ostaa sen vaa'an :D

Juu, nuo fuuterin tapaukset on sitten niitä ääripään huonon tuurin tapauksia.

a) ja linnaan joutuu myös isännöitsijä, eli ei tarvi olla yksin

b) ja isänmaamme vankeusrangaistukset on täysin naurettavan pieniä, ei senkää tähären tarvi peljätä

Back
Ylös Bottom