Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kyllä se monilla tuntuu olevan siitä kiinni, mitä isot pojat sanoo ja mikä nyt vaan on pop. Varsinaisten tavoitteden kanssa sillä ei ole merkitystä kuin omassa päässä. Siis kun mennään hifitasolle.Sehän on tavoitteista kiinni miten reenataan. Voimailu ja kehoilu on kuitenkin kaks aivan eri asiaa.
Useita kaljoja.
Niinhän se vähän on, että tehdään mitä viisaammat sanoo, jos omat tiedot on vähäiset.Kyllä se monilla tuntuu olevan siitä kiinni, mitä isot pojat sanoo ja mikä nyt vaan on pop. Varsinaisten tavoitteden kanssa sillä ei ole merkitystä kuin omassa päässä. Siis kun mennään hifitasolle.
Juu, näin se ISISkin värvää.Niinhän se vähän on, että tehdään mitä viisaammat sanoo, jos omat tiedot on vähäiset.
Millailla, ootko enemmä naurujooga-, dearmouring- vai saunajooga-tyyppiä ?Mä tykkään joogata. Ja sitäkin on niin monenlaista sorttia.
Kaljaa vasta huomenna. Ehkä. Ajattelin ihan käydä pubissa. Ehkä.
Anjovis ja homejuusto ?Irmalla on sämpylässä kyllä hyvänmakuiset täytteet. Kuulemma.
Oli kuulemma hyvät täytteet, mutta sämpylä oli kuiva. KuulemmaIrmalla on sämpylässä kyllä hyvänmakuiset täytteet. Kuulemma.
Pitää laittaa majoneesit sisään.Oli kuulemma hyvät täytteet, mutta sämpylä oli kuiva. Kuulemma
Kun takasämpylästä puhutaan, olisin enemmän huolissani, jos olisi märkää.Oli kuulemma hyvät täytteet, mutta sämpylä oli kuiva. Kuulemma
Millailla, ootko enemmä naurujooga-, dearmouring- vai saunajooga-tyyppiä ?
Juu, mutta sillein kuitenkin ettei tuu darraa.Useita kaljoja.
Kokeile myös: pöllönsilmää. Puhallella.Kävin puhaltamassa ovisilmään, 0,0 naksahti
Olen kuullut että huomenna pelataan jalkapalloa
Teidän sämpyläjutut on ihan pöljiä.
Mä vähän kokeilen kaikennäköstä.
Tai sitten sitä perssilmää...vai oliko se sama asia...no joka tapauksessa, teet pilleistä sellaisen pitkän pillin ja sillä sitten puhaltelet...lääkkeet!Kokeile myös: pöllönsilmää. Puhallella.
Ai niinku omaa? Hyvä konsti. Kyllä tuon voisi jo Niksi-Pirkassa julkaista.Tai sitten sitä perssilmää...vai oliko se sama asia...no joka tapauksessa, teet pilleistä sellaisen pitkän pillin ja sillä sitten puhaltelet...lääkkeet!