Perinteinen perjantai-illan treeni: tsek!
Roppa rantakunnossa: yhtä tsek kuin Rennyn aloittama Marski-leffa.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kakan määrä riippuu vähän muustain ku pelkästä pyllystä. Mut onhan se aika paska pylly jos ei ees kakkaa tule!Olisko se paras pylly, josta tulee eniten kakkaa?!
Mä reenaan tässä oikeeta hauisa vanhan kunnon kolpakon kanssa. Kolpakossa tällä hetkellä De Molen Hamer & Sikkel.Perinteinen perjantai-illan treeni: tsek!
Kakan määrä riippuu vähän muustain ku pelkästä pyllystä. Mut onhan se aika paska pylly jos ei ees kakkaa tule!
Mut aina voi ajatella, että kaikista pyllyistä tulee kakkaa. Tasoittaa tilannetta mukavasti.
Olisko se paras pylly, josta tulee eniten kakkaa?!
Minkä ihmeen takia sarjojen välissä kovasti kukaan venyttelisi ? Tuon hyödyistä ei kai mitään tieteellistä näyttöä löydy, mutta haittoja kyllä käsittääkseni löytyy.
No joo, vitullista hifistelyä tämä on joka tapauksessa...ruokaa koneeseen, raskasta rautaa ja lepiä, niistä ne isot miehet ja miehen kylkiluut on tehty.
Joo, toki voi olla ihan paikallaankin...minä mistään mitään tiedä, kun olen vain aikanaan kun treenasin kunnolla (~10 vuotta sitten) kehittänyt käsitykseni, joka on suunnilleen tämä:Itseasiassa Pakulski tuota markkinoi jossain vaiheessa ja viittaskin johonki stnan pääskystutkimukseen missä oli saatu jäätäviä tuloksia. Nii kert. Mösjöö Hietala tietääkseni käyttää myös, joten yrittänyttä ei laiteta. On myös arvailtu, että ko. tekniikalla voidaan aktivoida lihassoluja hyperplasiaan, eli lihassolujen määrän lisääntymiseen. Laitan, että arvailtu, koska en nyt lähde etsimään tutkimuksia.
Miä keskityn ny mindmuscleen ja jätän noi överipainot muille. Valkun vaihtumisen myötä toistotki menee nykyisellään päälle kaheksan kaikessa. Miehen kylkiluullakin on varmaan kovemmat testot kuin mulla, joten tyydyn pelailemaan pumpilla ja näillä fleksaabeleilla kalvoilla joita syntymälahjana oon saanu. Voimabodaus on ny ainakin hetken byebye.
Tulipas mönölöögi, höhöö.
Onneks kohta tuloo Eddie Murphy-leheva.
Ai saatana!Munat kiehumassa.
Sehän on tavoitteista kiinni miten reenataan. Voimailu ja kehoilu on kuitenkin kaks aivan eri asiaa.Joo, toki voi olla ihan paikallaankin...minä mistään mitään tiedä, kun olen vain aikanaan kun treenasin kunnolla (~10 vuotta sitten) kehittänyt käsitykseni, joka on suunnilleen tämä:
https://nycfit.com/avoid-static-stretching-before-workouts-tip/ (vaikkei mikää auktoriteetti siis olekaan).
Näin o. Aina. Itseasiassa kun hifistellään niin otetaan huomioon, että venyjäkin on erilaisia. Itse kyllä venyttelisin voimaillessakin ennen sarjaa lämmitellessäkin, mutta en yli ca 20 sekunta eli lyhkäsiä venyjä. Mut joo liibalaabalaamanaama. Kaikki tekee miten parhaaksi kokee ja niin pitääkin, koska kaikilla on loppupeleissä toisistaan poikkeavat #väärät #metodit.Sehän on tavoitteista kiinni miten reenataan. Voimailu ja kehoilu on kuitenkin kaks aivan eri asiaa.
Pitäisiköhän joskus venytellä?
Mä kanssa mietin välillä tuollaisia hulluuksia. Mutta aika nopeasti ne unohtuu, kun miettii jotain muuta. Tai syö.
Pippeliä.Pitäisiköhän joskus venytellä?