Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Mä en oo lukenu sitä uutista, mutta Rockilla oli aamulla siitä puhetta ja sinne soitti joku jantteri kuka tiesi kertoa, että nämä uudet neulat on vielä jotain EU-turvasäädöksien kanssa olevia, ja niissä on joku systeemi mistä näkee päivän selvästi että neula on käytetty. Eli periaatteessa tapahtuneen ei pitäisi olla mitenkään mahdollista. Ja mun mielestä myös täysin käsittämätöntä että käytetty neula ei mene suoraan roskiin.

Näyttää vahvasti siltä että viikonloppuna pääsisi jo "Irman" kanssa radalle. Vastahan tämä projekti on kestänyt 4kk.

Se eka kerta on aina ah niin jännittävä.

Oon kade. T: kuukausi aikaa. Lisäksi PoloWagen protestoi jotain muutakin aamulla ja täräytti vanhan tutun moottorin vikavalon. Eihän tästä oo ku 4 kk kun siitä on korjattu kaikki vikakoodit pois. Ajaisin paaliin koko paskan jos mulla olis just nyt varaa ostaa uus auto. Haluaisin Audin itsekin :(
Mulla olis myynnissä edullisesti.

Woiwwoiwwoi kun käy sääliks nuota duunifirmoja kun ei saada tekijöitä töihin. Tässä taas muutaman päivän jatkuvalla syötöllä tullu viestiä ja nyt tarjottiin pidempääkin pätkää. Roikkuuko kaikki muutkin tulorajojen ikeessä? Ite nappasin tosta yhen sunnuntaivuoron niin siinäpä nuo tämän kuun keikat olikin hö. Nooh, onneks kesä tulee niin saa tehä sielunsa kyllyydestä.

Koska perjantai.

Mä lähen mun S7:n kanssa salille kohan ensin jammailen taas ensin ihteni vetreeks. Oisko Kanye West päivän biisi?

Sun ruokamäärillä en välttämättä ihan ekaks lähtis kilppareita epäileen ;)
Haha, hyvä pointti! :D On mul ollu thyroxin joskus käytössä, mut nyt ei oo ollu muutamaan vuoteen. Pitäs käydä taas joskus labras kattoo arvot.
Taas kulki hyvin salilla. Oonkoha tulossa kipeeks, vai mistäköhä tää nyt johtuu.

Alkopa ramaseen, kun vetäs aamupalan nassuun näin päivän päätteeksi.

Mutta uskon selviäväni, jos kekee + sumpin pihistystä.

Työviikosta: selvitty.
Onneksi toista samanlaista ei tule ihan heti.

Minulla vielä tässä vähän matomaatikkaa edessä, mutta siinä toisen erän alkajaisiksi saanee oluen auki. Olisiko tänään maistiaisena Anchor Porter. En ole ennen tuota kovin kehuttua lientä maistanutkaan.

Back
Ylös Bottom