05:40 sänkyyn, 08:15 ylös. Käy se näinkin. Näköjään.
Hyi svidules. Kortisolit meni tappiin jo nähdessä ton..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Hyi svidules. Kortisolit meni tappiin jo nähdessä ton..
Tulee mieleen viime syksy kun tollasia tilanteita tuli vastaan ettei ollut saanut nukuttua kropan kierroksista johtuen ja kattoi kelloa että saatana kohta ylös. Upee elämänjakso, vähän paska loppu vaan. Eli joo kyllä yhen pari kertaa menee mutta tavaksi ei kannata ottaa :DOnneksi tuo nyt ei ole omassa elämässä mitenkään normaalia. Nykyisessä työssä ensimmäinen kerta, kun joutui tuollaisen työputken vetämään. Toivottavasti myös viimeinen.
Tulee mieleen viime syksy kun tollasia tilanteita tuli vastaan ettei ollut saanut nukuttua kropan kierroksista johtuen ja kattoi kelloa että saatana kohta ylös. Upee elämänjakso, vähän paska loppu vaan. Eli joo kyllä yhen pari kertaa menee mutta tavaksi ei kannata ottaa :D
Pysyit sitten hereillä.
Tuollasesta valvomisesta ei enää näin vanhana toivu samaan malliin kuin nuorena. Silloin joskus ei tuo ollu mitään, nyt krapula valvomisesta kestää 2pv.

Suosittelen hankkimaan korkeamman tyynyn.Nukuin ysiin. Ihanan sallittua.
Edit. No voihan svidules. Tartteeko ruveta nukkumaan ranteet lastoitettuna kun tahdon käyttää nukkuessa käsiä leuan alla tyynynä, jolloin niissä eI tiettykään kierrä veri ja tulevat kipeiksi. Ihme tyyppi. Ja sit joku leukatyyny? Ei oo tullu kaupassa vastaan. :D Tykkäänkö kuristumisen tunteesta ja tuoko se minulle turvaa? Sairas yksilö.
Joo mieteen täs aiva samaa, ja semmonen jonka sais tuohon leukaa tukemaan. Jos mä nyt haluun yöllä leikkiä kuristuvaa.Suosittelen hankkimaan korkeamman tyynyn.
? Mutku oon kuullu, että niitä romuttuneita aineenvaihduntoja on tullu myös siltä suunnalta (erityisesti) grr, ja sit näitä salikomediaa-ketjun pt:itä joilla ei oo mitään käsitystä biomekaniikasta. Woooooi vttu, joutus vänkäämään.
Pysyin hereillä, enkä edes kussut housuun. Olo on kyllä ihan järkyttävä, krapula kuvaa melko hyvin tämän hetkistä olotilaa.
Vielä pitäisi tämä päivä pysyä hereillä ja ainakin alkuilta. Yllättävän vähän tosin tällä hetkellä väsyttää, olo on muuten vaan "outo". Tai ehkä mä olen outo. Tai molemmat.
Meillä tuo tunnetaan postpäivystyskrapulana. Joskus se johtaa postpäivystysmaniaan, joka yleensä käy aika kalliiksi. Yleensä turhia ostoksia nettikaupoissa, tosin kerran ostin tuossa olotilassa moottoripyörän.. :oops::D (tosin sama pyörä on edelleen käytössä)
Tuossa tilassa on nyt ne tärinät päällä, sillä pääsee aika pitkälle päivään. Mutta kun saa sen puolituntia/tunnin istuttua sohvalla niin yllättäen alkaa väsyttämään. Kannattaa kumminkin yrittää sinnitellä iltaan asti.
Sun ruokamäärillä en välttämättä ihan ekaks lähtis kilppareita epäileen ;)4:15 nukkumaan. Pitäsköhä sitä salille lähteä. Tuli pari sidukkaa juotua. Oivoi.
Aamupaino: liikaa!
Välillä mietityttää että onkoha kilpirauhasen toiminta vähä viturallaan, mut ei jaksais lähtee vääntää lääkäriin, että sais lääkityksen kokeiltavaks. Voishan ne arvotkin tietty yllättää ja olla ties missä, mut veikkaus, että viitteissä.