Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Eläinlääkäri soitteli ihan puskista, tuli aika karua tuomiota vanhemman koiran takajaloista :( Itkettää :( Mut kävin mä melanvilauttajien kokouksessa ja siellä oli ihan kivaa niin kauan ku puhelin soi :)

Lupauduin menemään huomisen vapaapäivän kunniaksi tuuraamaan työkaveria töihin! Itkettää jo valmiiksi klo 4:45 herätys, kello kymmeneltäkin herääminen on tarpeeksi hankalaa.

Mutta hei, kunhan saan lauantaina töiden jälkeen kyydin Vaasaan, pääsen viettämään juominkeja!
Hyi!

Vovvovvvov miäs! Eikö se ekstiimrani ois ollut aika jees, vai ootko nyt sitten ihan innostunut tuosta lenkkeilystä?
No äsken kävin ekan totuttelulenkin sitten viime kesän.

Oommä ton puolikkaan käyny kerran juoksemassa, vuosi tais olla 2009. Aika oli 1:54. Kuukauden pidempään kerkis lenkkiä juokseen sillon. Nyt joutuu melkein tekeen jonkun toimintasuunnitelman, etten mä kuole sinne.

Mäpä näin tänään ekan kerran ihkaelävän Odinin soturin. Sillä oli vielä koko college-asu, takki ja housut. Pisti jotenkin hymyilyttämään.

Edelleen: töissä
#hienoa #tästämaksetaantaasveroja

Onneksi ei väsytä. Vituttaisi tehdä töitä jos väsyttäisi. Saatan valehdella nyt jostain asiasta.

Homma näyttää siltä, että minähän olen täällä koko yön.
On sellaista hienoa duunia, että välillä pitää itse vähän tehdä jotain ja sitten odotellaan, kun systeemi käsittelee tiedoston. Ja siinä sitten menee 4-45min riippuen siitä paljonko siinä tiedostossa sitä paskaa on. Eli hienoa. Näin yöllä.

Ei mitään tietoa mitä esineitä sulta sieltä löytyy. Joten kuvaapa joku esine, joka on päivittäin käytössä, mutta ei ole vapotteluhärveli.

Kerkesin jo vapon kuvaamaan, joten otan toisen esineen nyt.

800_9241.webp

Minkälaista kuvaa irtoaa pleikkarin ohjaimesta?
Ei tähän aikaan yöstä keksi mitään hyviä ideoita. Omalla työpöydällä olisi vaikka mitä rojua, mutta mulla ei ole kuin kännykkä tässä kuvausta varten, joten eipä jaksa.

#Boring
Ei saatana ole ihmisen työaika tällainen.

Back
Ylös Bottom