Ootko vielä avannut yhtään ketjua? Sen voisit tehdä seuraavaksi, aiheeksi vaikka; kuinka monta kananmunaa voi syödä päivässä...
Tein treenipäiväkirjan :D
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ootko vielä avannut yhtään ketjua? Sen voisit tehdä seuraavaksi, aiheeksi vaikka; kuinka monta kananmunaa voi syödä päivässä...
Ettoovanha, et varmasti läheskään yhtä härskiintynyt kuin vaikka mä - Onnittelut siitä!Tänään vien pikku pesupalloni katsastukseen, jonka jälkeen suuntaan hierojalle :p
Ps. oliks täällä vielä joku kuka ei tienny että mulla on tänään synttärit? T:![]()
Hyvää syntymäpäivää Teille. Ja myös kantajallenne.Tänään vien pikku pesupalloni katsastukseen, jonka jälkeen suuntaan hierojalle :p
Ps. oliks täällä vielä joku kuka ei tienny että mulla on tänään synttärit? T:![]()
Mäkin juon kahvin yleensä vasta töissä, mutta on hieman liikkuva työ niin aina en. Ja nyt kun join kotona niin pelkään että 2. kakkahätä iskee matkallaMullakaan ei tänään kiristä enää pääsiäisen jälkeen housut, vaikka ehkä pitäis kun eilen oli pyllypäivä. Taidankin tästä lähteä aamukahville työkavereiden kanssa :D

Mikä tämä tavoite, miksi huomiseksi ysikymppiin?91,4
En päässy alle ysikynppiin huomiseks.
Mää taas ajattelin löhöillä ensiviikon. Ei tekis muuta kuin urheilis ja söis. Ehkä panis maata välillä.
Mutta ei käteenvetohommia lainkaan.