Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

58.4 kg, pulska olo, kun ruokahalu pysyy ennallaan, vaikka ei flunssan takia pääse liikkumaan. :D

91,4

En päässy alle ysikynppiin huomiseks. Paitsi jos ei syö tänään mitään ja käy vähän juoksemassa ja paskantamassa. Yhtä aikaa tietysti, se on elämän säästämistä se!

Tänään vien pikku pesupalloni katsastukseen, jonka jälkeen suuntaan hierojalle :p

Ps. oliks täällä vielä joku kuka ei tienny että mulla on tänään synttärit? T: :konsta:

Tänään vien pikku pesupalloni katsastukseen, jonka jälkeen suuntaan hierojalle :p

Ps. oliks täällä vielä joku kuka ei tienny että mulla on tänään synttärit? T: :konsta:
Ettoovanha, et varmasti läheskään yhtä härskiintynyt kuin vaikka mä - Onnittelut siitä!

Taas töhinlähtö keskeytti kahvinjuonnin. Meikata: ehdin. En syödä. Priorities first. En käynyt vaa'alla, housut eivät kiristä.

Mullakaan ei tänään kiristä enää pääsiäisen jälkeen housut, vaikka ehkä pitäis kun eilen oli pyllypäivä. Taidankin tästä lähteä aamukahville työkavereiden kanssa :D

Mullakaan ei tänään kiristä enää pääsiäisen jälkeen housut, vaikka ehkä pitäis kun eilen oli pyllypäivä. Taidankin tästä lähteä aamukahville työkavereiden kanssa :D
Mäkin juon kahvin yleensä vasta töissä, mutta on hieman liikkuva työ niin aina en. Ja nyt kun join kotona niin pelkään että 2. kakkahätä iskee matkalla :eek:

Tänään on myös Irmalla juhlapäivä, eli hyvää nimipäivää Irma!

91,4

En päässy alle ysikynppiin huomiseks.
Mikä tämä tavoite, miksi huomiseksi ysikymppiin?

Edit, tää on muuten hanurista, kun ei tämä itse editoi viestejä enään yhdeksi pötköksi. Vaan tuuppaa aina uutta. Se oli vanhassa foorumissa kyllä hyvä ominaisuus. Koska, itse ei jaksa edittiä painaa varsinkaan luurilla.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Tänä iltana: töitä
Ensi yönä: töitä
Nappaa: ei

Mää taas ajattelin löhöillä ensiviikon. Ei tekis muuta kuin urheilis ja söis. Ehkä panis maata välillä.

Mutta ei käteenvetohommia lainkaan.

Mää taas ajattelin löhöillä ensiviikon. Ei tekis muuta kuin urheilis ja söis. Ehkä panis maata välillä.

Mutta ei käteenvetohommia lainkaan.

Mulla tuollaista sitten viikolla 17.

Kevät ottanu takapakkia: ei kivaa. Oispa jo semmoset +20 asteen lämpötilat ulkona, eilenkin oli sen verran lämmin että pärjäsin hupparilla.

Ohhoh. On pääsiäisen jälkeen vissiin lähtenyt vihdoin aineenvaihdunta taas vauhtiin, mulla on niin järkyttävä nälkä että työsuojeluvaltuutettu voisi syyttää työrauhan rikkomisesta.

Back
Ylös Bottom