Miesten vai naisten: kuula?Kunto kova! Kuulantyönnössä (yleisurheilu...) ennätykset uusiks.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Miesten vai naisten: kuula?Kunto kova! Kuulantyönnössä (yleisurheilu...) ennätykset uusiks.
3kg, naisilla on 4kg. Löyty vielä joku epämääränen yli 5kg kuula, sillä meni 9,5m ilman vauhtia.Miesten vai naisten: kuula?
Aattelin, että sun pääsiäinen tuli jo pelastettua nii voin alkaa elvyttää omaa loppuelämää :DKajsnan Hullu Tuseeraaja kuva on vaihtunu irvistävään kattiin.
Minä en lokeroi itseäni ollenkaan. Olen asioista sitä mieltä kuin mistäkin asiasta olen, enkä nojaa johonkin ideologiaan. Mielestäni tämä on ja vaatii sitä älykkyyttä.Mitäs sanoinkaan kulttuurista ja älyllisyydestä ;)
(Eikös tuollainen hyittely ja nimittely ole vähän semmoista hiekkalaatikkokulttuuria..:D )
Olen muuten myös ehdottomasti feministi ja varmaan jonkun mielestä tietysti suvakkikin, mutta kaikkiin uskontoihin suhtaudun erittäin kriittisesti.
Aattelin, että sun pääsiäinen tuli jo pelastettua nii voin alkaa elvyttää omaa loppuelämää :D
S7 on: kiva.
Vituiksmän :D Onkoha mulla mitää hyvää kuvaa...Onko sitten "hullu kissanainen" parempi vaihtoehto? :p
No enpä mäkään oikeasti lokeroi tai siis sillä tavalla sitovasti, omat ajatukset vain sopivat enemmän tiettyihin lokeroihin kuin toisiin. Enkä mihinkään puolueeseen kuulu enkä halua kuulua. Kuten en kirkkoonkaan.Minä en lokeroi itseäni ollenkaan. Olen asioista sitä mieltä kuin mistäkin asiasta olen, enkä nojaa johonkin ideologiaan. Mielestäni tämä on ja vaatii sitä älykkyyttä.
Vituiksmän :D Onkoha mulla mitää hyvää kuvaa...
Tää on mun tulevaisuus. Saman alan immeisiä!![]()
ei kovinkaan vakavasti tarvi näitä ottaa..aivohalvaus töissä
Tää on mun tulevaisuus. Saman alan immeisiä!
Awwww. Tossahan on meidä Miuku, Miiru ja Pöksy <3
Meidä Pöksy oli Pökäle :DKaverilla on Pöksy -niminen pupu.
Kunto kova! Kuulantyönnössä (yleisurheilu...) ennätykset uusiks.
Kaverilla on Pöksy -niminen pupu.
Kisailee siinä super raskaana olevien sarjassa