Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Mitäs sanoinkaan kulttuurista ja älyllisyydestä ;)
(Eikös tuollainen hyittely ja nimittely ole vähän semmoista hiekkalaatikkokulttuuria..:D )

Olen muuten myös ehdottomasti feministi ja varmaan jonkun mielestä tietysti suvakkikin, mutta kaikkiin uskontoihin suhtaudun erittäin kriittisesti.
Minä en lokeroi itseäni ollenkaan. Olen asioista sitä mieltä kuin mistäkin asiasta olen, enkä nojaa johonkin ideologiaan. Mielestäni tämä on ja vaatii sitä älykkyyttä.

Minä en lokeroi itseäni ollenkaan. Olen asioista sitä mieltä kuin mistäkin asiasta olen, enkä nojaa johonkin ideologiaan. Mielestäni tämä on ja vaatii sitä älykkyyttä.
No enpä mäkään oikeasti lokeroi tai siis sillä tavalla sitovasti, omat ajatukset vain sopivat enemmän tiettyihin lokeroihin kuin toisiin. Enkä mihinkään puolueeseen kuulu enkä halua kuulua. Kuten en kirkkoonkaan.

Vituiksmän :D Onkoha mulla mitää hyvää kuvaa...

latest

ei kovinkaan vakavasti tarvi näitä ottaa..aivohalvaus töissä

Back
Ylös Bottom