Deleted member 43228
Noniin, santsi taas työmaalla. Vieläkö on plääni, että noin kuukauden pesti?Huomenta Suomi! Täällä taas kohta jo lounasaika käsillä! Olipa ikävä Kiinan sapuskoita. :D
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Noniin, santsi taas työmaalla. Vieläkö on plääni, että noin kuukauden pesti?Huomenta Suomi! Täällä taas kohta jo lounasaika käsillä! Olipa ikävä Kiinan sapuskoita. :D
No tällä hetkellä sitä D:tä tohon I:n eteen, katsotaan sitten josko intoa riittäisi hassua hattua tavoittelemaan.

Ei ollu mun vakiokaupassa Salmiakki Vichyä. Oli "hylly varattu uutuustuotteelle" mutta tuotetta ei missään! Olen tuohtunut. Pitääkö tässä Härkösen TImpalle kohta soittaa että kuka vastaa.
Noniin, santsi taas työmaalla. Vieläkö on plääni, että noin kuukauden pesti?
Onks siellä Redtube estetty ? Sitten vaan proxyn tai VPN:n kautta.Vielä on sama plääni. NY täs koitetaa saada ohjelmat toimii ja luppoaikaa on... Hengailen pakkiksella, ku en muualle pääse :D
Noni, kyllä se siitä. Älä pelkää, kyllä siellä varmasti sua vielä työt odottaa.Vielä on sama plääni. NY täs koitetaa saada ohjelmat toimii ja luppoaikaa on... Hengailen pakkiksella, ku en muualle pääse :D
Noni, kyllä se siitä. Älä pelkää, kyllä siellä varmasti sua vielä työt odottaa.
Minä en taas päässyt pakkikselle Costa Ricassa. Tuli että huumehia ja steroideja liikaa sivustolla. Kaikkialle muualle kyllä pääsi näppärästi.
Onks siellä Redtube estetty ? Sitten vaan proxyn tai VPN:n kautta.
Juu, ei tietenkään. Ajattelin vaan ihan uteliaisuudesta kysellä. Oikeastaan en edes tiedä, mikä tommonen sivusto on, isot pojat on vaan kertonut, että siellä on kissavideoita.Mulla on VPN vaa kämpillä. En oo Redtubee koittanu, enkä koita :D
Tää on jut se iso dilemma. Sitten kun sitä vapaa-aikaa on, se menee kaiken maailman projektien parissa ja ihmettelee, mihin se aika meni. Jos taas katsoo leffoja ja rötvää, vituttaa, kun kaikki aika meni rötvätessä. Ikinä ei ole hyvä.Mutta öh, tämä varmaan tarkoittaa, että mulla ois aikaa putsata ja öljytä pyörä. Möh.
Juu, ei tietenkään. Ajattelin vaan ihan uteliaisuudesta kysellä. Oikeastaan en edes tiedä, mikä tommonen sivusto on, isot pojat on vaan kertonut, että siellä on kissavideoita.
aamu alko jumalattomalla vatsanvääntelyllä mitä lie sopimatonta syöny viime iltana...
Joo, paskaduunia.Kyllä tekevä työtä löytää.![]()