Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Juu, ei sitä jaksa kun on alla rankka reeni. Joten nyt, syö ruokasi, poika!

Keksit meni, kahvi jäi. Huomaa kumpi maistuisi mielummin.

Kyllähän mä sen jo huomasin. Mutta toinen nikki taitaa olla pysyvästi poissa käytöstä, joten en jaksanut alkaa. Mitään.

Treeni: zek.
Olo: 1/2 kuollut
Jos tässä minusta puhutaan niin on pysyvästi pois, itse pyysin sen suljettavaksi enkä ihan tajunnut että sulku on sitten lopullinen :oops:

Ei tässä mopsia ajateltu, vaan tuota ylempää tapausta kaislasta ja sitä stalkkaavasta eksästä, mistä halusit juoruämmänä tietää lisääkin :D

Ei tässä mopsia ajateltu, vaan tuota ylempää tapausta kaislasta ja sitä stalkkaavasta eksästä, mistä halusit juoruämmänä tietää lisääkin :D

Ok! Niin, mihinkä molemmat katosivat?

Mäkin luulin, että Mopsista puhuttiin :D
Tarkistin kyllä jo tuon toisenkin. Ei nyt ainakaan ihan räikeästi mennä kahdella nikillä, joten ei vielä: toimenpiteitä.

Taidan tehdä itse myös kupin numero: kaksi.

Joo mopsi nyt otti vaan alkuvuoden vähän paukutus lomaa ja palasi tänne raikkaana, ei viini enään virtaa.

Taidan tehdä itse myös kupin numero: kaksi.

Joo mopsi nyt otti vaan alkuvuoden vähän paukutus lomaa ja palasi tänne raikkaana, ei viini enään virtaa.
Mitä nyt eiliseen asti virtasi tai ainakin tiputteli :nolo:

E. Kysyin tammikuussa kosmetologiltani näkyykö ihosta, että olen tissutellut. Ei kuulemma näkynyt :p

Meinasin lähteä tänään hakemaan mopoa talviteloilta, mutta maltoin nyt vielä mieleni. Kypärän vahasin ja olenkin sitten kulkenut koko päivän kypärä päässä.

Eka kevät ilman mopoa tulossa.

Pyörällä nyt samoja polkuja, kuin kotarilla.

Toivotaan että pärjään, jos en niin kaupoille on mentävä.

Isomukisen ääniä ikävä. Jäljelle jäi muistoksi vain, tämä:
1459008443717334945596.webp

Omin pikku kätösin väänsin.

Kypärä kannattaa vahata juurikin tuon helpon puhdistamisen takia. Samoin mopot.

GoT kausi 4 on nyt tsek.

Back
Ylös Bottom