Deleted member 43228
Juu, ei sitä jaksa kun on alla rankka reeni. Joten nyt, syö ruokasi, poika!
Keksit meni, kahvi jäi. Huomaa kumpi maistuisi mielummin.
Keksit meni, kahvi jäi. Huomaa kumpi maistuisi mielummin.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Jos tässä minusta puhutaan niin on pysyvästi pois, itse pyysin sen suljettavaksi enkä ihan tajunnut että sulku on sitten lopullinen :oops:Kyllähän mä sen jo huomasin. Mutta toinen nikki taitaa olla pysyvästi poissa käytöstä, joten en jaksanut alkaa. Mitään.
Treeni: zek.
Olo: 1/2 kuollut
Ok! Niin, mihinkä molemmat katosivat?Ei tässä mopsia ajateltu, vaan tuota ylempää tapausta kaislasta ja sitä stalkkaavasta eksästä, mistä halusit juoruämmänä tietää lisääkin :D
Ei tässä mopsia ajateltu, vaan tuota ylempää tapausta kaislasta ja sitä stalkkaavasta eksästä, mistä halusit juoruämmänä tietää lisääkin :D
Ok! Niin, mihinkä molemmat katosivat?
Mitä nyt eiliseen asti virtasi tai ainakin tiputteliTaidan tehdä itse myös kupin numero: kaksi.
Joo mopsi nyt otti vaan alkuvuoden vähän paukutus lomaa ja palasi tänne raikkaana, ei viini enään virtaa.

Entä jos samaa kysyy gynekologilta?E. Kysyin tammikuussa kosmetologiltani näkyykö ihosta, että olen tissutellut. Ei kuulemma näkynyt :p
Eipä ole tullut mieleen kysyä!Entä jos samaa kysyy gynekologilta?
Sen lisäksi, että huiput nousee, ei tartu kaikki öttiäiset niin pirun tiukkaan ja visiiristä valuu vesi kauniisti pois.Miks mä en oo koskaa ajatellu et kypärän vois vahata. Pääsis heti varmaa kovempaaki.