Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Häh? Kuohukermaa. Ja sokeria.

e: tuollanen matala auto ei muuten ole mikään maailman mukavin, noin niinku raskaan jalkapäivän jälkeen. Kyytiin on helppo rojahtaa, mutta ylöskampeutuminen on pieni spektaakkeli.
Mä en oo koskaan ees aatellut laittaa mämmiin sokeria. Son niin hyvää pelkästeen...tai no kyllähän se maitopohjaista nestettä kaipaa. Ite tykkään enemmän maidolla ja vaikka rasvattomalla, niin säilyy mämmin maku pääosassa.

kulttuuriharrastuksissa käyvät

voiJee,kuntit, oli hyvä biisi:livenä

e.eiku kulttuurinharrastajat taitaakin olla vanhanaikainen, ei nimittäin eilenkään tuntenut itseään yhtään vanhaksi vaikka on, suurin osa oli vanhempia

Tarkoittaa kulttuuriharrastukset esimerkiksi tanssiravintolassa käymistä? Noh, otin kirjan käteen ja menin nukkumaan. Hurja nuoruus, josta kerrotaan.

Laita Kasnja kuveja niistä hundeista.

Ne on kivoja.
Ne just häippäs! Röhnötettii lattialla kilpaa niitten kanssa. Pojat oli onnessaa ku näkivät minut. Pentu on onnessaa mistä tahansa elävästä, joten se ei osaa vielä arvostaa mua oikealla tavalla. Täytyy illalla napata kokolta muutama kuva niistä.

upload_2016-3-26_12-36-8.webp
Odotan.

Tuo kymppi mun painon lisäks tulee sulla helposti varmaan pituudesta. Itse 158-160, joten pätkä.

Mulla on pituutta 171. Ei nyt mikään kauhian pitkä, muttei lyhytkään. Kyllä mä vähä löllykkä oon, mut oon varmaan jo niin tottunu ku ei jaksa enää häritä. Kuhan ei nouse seuraavalle kymmenelle niin oon tyytyväinen.:D

Oho. Käytin vahingos hymiötä.

Se on sitä niin muodikasta funktionaalista treeniä.

Mä yleensä parkkeeraan mun tylsän perhefarmarin mahdollisimman kauas kuntosalin ovesta. Siinähän tulee alkulämmittely, kun kävelee pari sataa metriä.

Rapussa haisee varmasti ruoka. Minun aiheuttamani ja jokaisen tunnistama, kaali.

Pian kaalisoppaa, kunhan vielä hetken muhii. Ikävä ollut, kun ei oo reiluun kuukauteen päässyt nauttiin.

mopoilukauteen 2016 valmistautuminen aloitettu vakavasti
ilmansuodatin: pesty

Back
Ylös Bottom