Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mä en oo koskaan ees aatellut laittaa mämmiin sokeria. Son niin hyvää pelkästeen...tai no kyllähän se maitopohjaista nestettä kaipaa. Ite tykkään enemmän maidolla ja vaikka rasvattomalla, niin säilyy mämmin maku pääosassa.Häh? Kuohukermaa. Ja sokeria.
e: tuollanen matala auto ei muuten ole mikään maailman mukavin, noin niinku raskaan jalkapäivän jälkeen. Kyytiin on helppo rojahtaa, mutta ylöskampeutuminen on pieni spektaakkeli.
kulttuuriharrastuksissa käyvät
voiJee,kuntit, oli hyvä biisi:livenä
e.eiku kulttuurinharrastajat taitaakin olla vanhanaikainen, ei nimittäin eilenkään tuntenut itseään yhtään vanhaksi vaikka on, suurin osa oli vanhempia
Ne just häippäs! Röhnötettii lattialla kilpaa niitten kanssa. Pojat oli onnessaa ku näkivät minut. Pentu on onnessaa mistä tahansa elävästä, joten se ei osaa vielä arvostaa mua oikealla tavalla. Täytyy illalla napata kokolta muutama kuva niistä.Laita Kasnja kuveja niistä hundeista.
Ne on kivoja.
Häh? Kuohukermaa. Ja sokeria.
e: tuollanen matala auto ei muuten ole mikään maailman mukavin, noin niinku raskaan jalkapäivän jälkeen. Kyytiin on helppo rojahtaa, mutta ylöskampeutuminen on pieni spektaakkeli.
Tuo kymppi mun painon lisäks tulee sulla helposti varmaan pituudesta. Itse 158-160, joten pätkä.
Öbaut noin, kyllä.
:D
Oho. Käytin vahingos hymiötä.
Sehän käy melkeinpä osana treeniä sitten.
Se on sitä niin muodikasta funktionaalista treeniä.
Häpeäisit.