Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Kumoaakohan äärimmäisen tehokas #prööt kaiken sokerin ja vaniljakastikkeen, joita yleensä lotraan urakalla mämmin sekaan?

Kyl mä uskon et mämmi ja oheistuotteet vaporisoituu jälkiä jättämättä tehokkaan #pröötin voimasta. Itse mämmihän ei ees ollu kauheen epäterveellistä, mullaki vaan kilon sokerivuori ja kevytkermaa vähintään yhtä paljon kyytipoikana...

Kyl mä uskon et mämmi ja oheistuotteet vaporisoituu jälkiä jättämättä tehokkaan #pröötin voimasta. Itse mämmihän ei ees ollu kauheen epäterveellistä, mullaki vaan kilon sokerivuori ja kevytkermaa vähintään yhtä paljon kyytipoikana...
Mä laulan aina "sataa sataa ropisee, pili pili pom" -laulun kahdesti alusta loppuun samalla kun ripottelen sokeria memman päälle. Sitte luirautan puoli purkkia Flora vanillaa niskaan niin ai että.

Mä oon pari kertaa 4 v saliharrastuksen aikana (miinus vuoden tauko kersan pykäyksen takia) ... Varmaan menen seuraavaksi vasta sitten jos saisi oikein päräyttävät lukemat aikaseks. Eli pitkän ajan päästä.​
Oon jotenki kelannu et pro-tyyppien hommia moiset. Kattoo mitä valkku tekee. Mittanauhasta se tais puhua. Loppupeleissä läski on läskiä sano ne numerot mitä tahansa, peilikuva ja valkku on paras silmä. Sit jos oikeen kunto tuntuis hyvältä ni vois uskaltaaki käydä moisissa, kerran käin tanitassa, mut se sano rasvoiks vähän päälle 11 ni meinasin heittää vesilintua koko paskalla.

Kävin joskus jossain Elixian halppisanalyysissa. Heitti mulle rasvaprossaks vaatimattomat 32, mitat oli sillon 172cm ja 60kg, punttitreeni oli aktiivista ja vatsalihakset piirtyi vaikkei palikat näkynytkään. Analyysin tehnyt pt kohautti olkiaan ja piti tulosta pätevänä. Pari viikkoa myöhemmin tehty InBody antoi rasvaprossaksi n.19. Pikadieetti, höhö.

Oon jotenki kelannu et pro-tyyppien hommia moiset. Kattoo mitä valkku tekee. Mittanauhasta se tais puhua. Loppupeleissä läski on läskiä sano ne numerot mitä tahansa, peilikuva ja valkku on paras silmä. Sit jos oikeen kunto tuntuis hyvältä ni vois uskaltaaki käydä moisissa, kerran käin tanitassa, mut se sano rasvoiks vähän päälle 11 ni meinasin heittää vesilintua koko paskalla.
Kyllä ne koneetkin jotain suuntaa antaa, onko se oikeaan vain väärään niin se onkin toinen juttu :D
Peilikuva on kyllä paras mittari. Mittanauha on mulla kadoksissa ja hyvä niin kun paksu vyötärö ja pieni rinnanympärys harmittaa aina kun näenkin mittanauhan o_O

Juu seuraa vaan ne kivut. Oih läski...Mäki viäl joku päivä. Nyt vaan 27,5 kisakiree jäykkis commencaali, vois laittaa vaihtoon. Oon läskejä pitkään kattellu mut onkelma on tää pituus ko 158-160 ni yleisin 16 frame jää mulle pitkäks.. tokikaan Camun jälleenmyyntihinnalla ei mulle kelpaavaa läskiä vielä saa. Siiis: ei vielä pyörähankintoja.
Monella varmaan läski on talvipyöränä, mutta itsellä ois tarkotus koittaa pärjätä sillä kesälläkin. Niitä muuten kannattaa katsella käytettyinä. Omani hommasin hyvään hintaan käytettynä ja oli päivitelty jo vaihteidenkin osalta mukavasti. Tosin, kuinka lie sitten noita pienempiä runkoja kaupan. Rungon valinta voi tosin vähän rajoittaa vielä enemmän käytettyjen markkinoilla, jos on vaikea uutenakin ostaa.

Kävin joskus jossain Elixian halppisanalyysissa. Heitti mulle rasvaprossaks vaatimattomat 32, mitat oli sillon 172cm ja 60kg, punttitreeni oli aktiivista ja vatsalihakset piirtyi vaikkei palikat näkynytkään. Analyysin tehnyt pt kohautti olkiaan ja piti tulosta pätevänä. Pari viikkoa myöhemmin tehty InBody antoi rasvaprossaksi n.19. Pikadieetti, höhö.
Mulle elixian tanita antoi aikanaan tuloksen 19 ja pt alkoi valittaa että liian vähän naiselle. Ahdistuin kovasti. Biosignature viime syksynä antoi 13,5 ja kuulemma ei saisi tiputtaa. Vaikken edes treenaa kuin 2krt/vk silloin kun olen terve. Hieman ahdistaa sekin ettei muka saisi tiputtaa. Tai sanamuoto taisi olla ettei tarvitsisi. Kyllä tarvitsee!

Eipä ole tullut pariin vuoteen enään InBodyja tehtyä. Ennen sai töiden kautta ilmaiseksi, niin tuli aina keväällä käytyä.

Tosin, meen muutenkin aikalailla aina fiilispohjalta ja peili kertoo onko hyvä vai ei. Vaakaakaan "offilla" käytä kuin maks kerran kuussa. Nyt kevään kiristelyissä, sitä vaakaa kerran viikkoon, niin tietää että se paino oikeasti tippuu.

Mulle elixian tanita antoi aikanaan tuloksen 19 ja pt alkoi valittaa että liian vähän naiselle. Ahdistuin kovasti. Biosignature viime syksynä antoi 13,5 ja kuulemma ei saisi tiputtaa. Vaikken edes treenaa kuin 2krt/vk silloin kun olen terve. Hieman ahdistaa sekin ettei muka saisi tiputtaa. Tai sanamuoto taisi olla ettei tarvitsisi. Kyllä tarvitsee!

Ite sen parhaiten tietää. Mulla ei valtavasti oo tiputettavaa, aivan maksimissaan joku kaks kiloa. Mut sitten pitäis myös muokata kroppaan vähän lisää lihasta, ihan vaan tukemaan niveliä tossa kamppailuhommassa. Huonompi sinänsä, kun salilla käyminen ei just nyt kiinnosta paskaakaan, vaan ainoa liikunta tulee tatamilla. Ehkäpä se motivaatio salihommiin taas jossain vaiheessa löytyy, mutta siihen asti ei auta valittaa. Jos haluaa lihaksia, on sen eteen tehtävä töitä. Nyt en jaksa tehä salihommia, niin eipä siis tuu lihastakaan sen suuremmin.

Eipä ole tullut pariin vuoteen enään InBodyja tehtyä. Ennen sai töiden kautta ilmaiseksi, niin tuli aina keväällä käytyä.

Tosin, meen muutenkin aikalailla aina fiilispohjalta ja peili kertoo onko hyvä vai ei. Vaakaakaan "offilla" käytä kuin maks kerran kuussa. Nyt kevään kiristelyissä, sitä vaakaa kerran viikkoon, niin tietää että se paino oikeasti tippuu.

Meillä ois seuran jäsenille kympillä InBodya tarjolla, mutta ei se mua niin enää kiinnosta. Seuraan kans peilin, mittanauhan ja oman olotilan avulla.

Monella varmaan läski on talvipyöränä, mutta itsellä ois tarkotus koittaa pärjätä sillä kesälläkin. Niitä muuten kannattaa katsella käytettyinä. Omani hommasin hyvään hintaan käytettynä ja oli päivitelty jo vaihteidenkin osalta mukavasti. Tosin, kuinka lie sitten noita pienempiä runkoja kaupan. Rungon valinta voi tosin vähän rajoittaa vielä enemmän käytettyjen markkinoilla, jos on vaikea uutenakin ostaa.

Vois teetättää nelkytvuotislahjaks teräsrungon ni vois vaan pehmosasti sillä körötellä...tai titaania :kuola: ois härski. Sit kävis kerran kesässä terdellä patsastelemassa sen kanssa.

Vttu aina voi tiputtaa :D!

Kyllä se viilissä menee mukavasti tai jugussa tai tai piimässä. Mutta se, kuinka usein noista kolmesta edes on mitään jääkaapissa, niin päästään siihen yhtälöön, että ei paljon tule syötyä. Saatika pitäis vielä ostaa sitä talkkunaa.

Eli jatkossakin, vieraissa.

edit: + paljon sokeria päälle.

Back
Ylös Bottom