Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Moon hormonaalisesti väärinvirittyny koska lihas.

Jaahas, joku kesäaikaan siirtyminen. Just ku kroppa oppii heräämään ilman kelloa 7.05.
Ei se ole väärin :D

Niin siis onko se nyt se kellojen siirto?!

Eiku siis ensi yönähän se.

Kyllä muuten kannattaa edes joskus mennä kymmeneltä nukkumaan, vaikka se tarkoittaa illan vapaa-ajasta luopumista.

Ei se ole väärin :D

Niin siis onko se nyt se kellojen siirto?!

Eiku siis ensi yönähän se.

Kyllä muuten kannattaa edes joskus mennä kymmeneltä nukkumaan, vaikka se tarkoittaa illan vapaa-ajasta luopumista.
Joo la-su -yönä vaihetaan. Tää mummo ku on menny jo kympin jälkeen nukkumaan. Täytyy jättää tänään päikkärit välistä jos körmähtäiski aikasemmin.

Lihas on kiva: asia.

Tuo kymppi mun painon lisäks tulee sulla helposti varmaan pituudesta. Itse 158-160, joten pätkä.

Mitä nykyajan ihmiset tekevät perjantai-iltana? Kun on kasin jälkeen illalla vielä valveilla perjantaina, niin hankalaksi menee!

kulttuuriharrastuksissa käyvät

voiJee,kuntit, oli hyvä biisi:livenä

e.eiku kulttuurinharrastajat taitaakin olla vanhanaikainen, ei nimittäin eilenkään tuntenut itseään yhtään vanhaksi vaikka on, suurin osa oli vanhempia

Viimeksi muokattu:
Oon sua pari kolme cm vähemmän lyhyt. Mä :kakka::kakka::kakka: paljon niin ei läski tartu kovin helpolla :hyper:
Mämmidieetti. Mä painoin ennen muinoin aina 54...et kaipa tuota lihaa on vähän saanu. Vttoko kultsalla painoin kanssa 54. Mä en pääse eroon tosta luvusta, mutta ens kerralla...!? Stna!

Mämmidieetti. Mä painoin ennen muinoin aina 54...et kaipa tuota lihaa on vähän saanu. Vttoko kultsalla painoin kanssa 54. Mä en pääse eroon tosta luvusta, mutta ens kerralla...!? Stna!
Minen valitettavasti voi syödä mämmiä, mazu ei kestä ruista yhtään :(

Mulla oli syksyllä rasvaton massa pihtimittauksessa 47,8 kg, nyt on varmasti huonontunut tulos kun olen päässyt salille niin heikosti jatkuvien lastentautien takia :confused:

Back
Ylös Bottom