Deleted member 43228
Meneekö kaislalla litran klöntit vai herkutellaanko sitä esim B&J:llä?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Oli muuten kätevää ku oli 4 x 100ml B&J Classic mix pakkaus ku joku päivä kävin hakee jäätelöä. Mahoton ongelma mitä makua halus, mutta toi ratkas kaikki onglmat! :D Ja just sopivan kokonen kerta-annos ku kaikki heittää lautaselle.Meneekö kaislalla litran klöntit vai herkutellaanko sitä esim B&J:llä?
Kuulostat samanlaiselle jäätelön nautiskelijalle kun minä :DOli muuten kätevää ku oli 4 x 100ml B&J Classic mix pakkaus ku joku päivä kävin hakee jäätelöä. Mahoton ongelma mitä makua halus, mutta toi ratkas kaikki onglmat! :D Ja just sopivan kokonen kerta-annos ku kaikki heittää lautaselle.
Haha :D B&J on hyvä kerta-annos. Eikä 0,9l kovinkaan pitkään kestä. Joskus oon jättäny seuraavallekin päivälle aamupalaks :D Mutta yleensä menee yhen illan aikana :DKuulostat samanlaiselle jäätelön nautiskelijalle kun minä :D
Normi B&J pönttö menee mutkitta yhdeltä istumalta. Ei paljon ehdi vanheneen pakkasessa. :D
futerin jalkatreeni lähestyy..., oma treeni tuntui;pahalta
Juu näin on.
Painaakohan kontsa kovasti. Ei oo kuulunut pojasta.

Pitäsköhä maistaa joskus.Kaupassa käyty.
Jäätelö: zek
Jäätelöksi valikoitui tämä:
On muuten: hyvää.
Ostin kyllä muutakin. Tällä kertaa siis jopa ruokaa.
Pitäsköhä maistaa joskus.
Ei taida tässä ruhossa enää semmonen vahinko tuntua missään! :DEn suosittele. Se on nimittäin oikeasti todella hyvää. Saattaa tulla maistettua useammankin kerran.
Ei taida tässä ruhossa enää semmonen vahinko tuntua missään! :D