Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Meneekö kaislalla litran klöntit vai herkutellaanko sitä esim B&J:llä?
Oli muuten kätevää ku oli 4 x 100ml B&J Classic mix pakkaus ku joku päivä kävin hakee jäätelöä. Mahoton ongelma mitä makua halus, mutta toi ratkas kaikki onglmat! :D Ja just sopivan kokonen kerta-annos ku kaikki heittää lautaselle.

Oli muuten kätevää ku oli 4 x 100ml B&J Classic mix pakkaus ku joku päivä kävin hakee jäätelöä. Mahoton ongelma mitä makua halus, mutta toi ratkas kaikki onglmat! :D Ja just sopivan kokonen kerta-annos ku kaikki heittää lautaselle.
Kuulostat samanlaiselle jäätelön nautiskelijalle kun minä :D

Normi B&J pönttö menee mutkitta yhdeltä istumalta. Ei paljon ehdi vanheneen pakkasessa. :D

En saanutkaan yhtään nukuttua! Ehkä se on merkki siitä, että olen parantumassa. Ja heti riittää energiaa huomata miten keskivartalo on: löysä :confused:

Kuulostat samanlaiselle jäätelön nautiskelijalle kun minä :D

Normi B&J pönttö menee mutkitta yhdeltä istumalta. Ei paljon ehdi vanheneen pakkasessa. :D
Haha :D B&J on hyvä kerta-annos. Eikä 0,9l kovinkaan pitkään kestä. Joskus oon jättäny seuraavallekin päivälle aamupalaks :D Mutta yleensä menee yhen illan aikana :D

Täällä puhuttiin jäätelöstä. Just mietin, että pitäisiköhän mun syödä sitä tänäänkin.
Melkein pitäisi, kun flunssa on vielä hyvin voimissaan. Sitten ei voi enää syödä, kun on "terve".

Juu näin on.

Painaakohan kontsa kovasti. Ei oo kuulunut pojasta.
tumblr_inline_o48r7fljq21r6dbla_540.gif

No hei, se on kontsa.

Kaupassa käyty.
Jäätelö: zek
Jäätelöksi valikoitui tämä:
creamy-englantilainen-lakritsi-2608151607-1033970.png
On muuten: hyvää.
Ostin kyllä muutakin. Tällä kertaa siis jopa ruokaa.

Tänään joutuu varmaan maistamaan vähän punkkua. Anoppi tulee kylään ja ossobucco on jo muhinut jonkun aikaa uunissa :p

Kastikkeesta yli jäänyt valkkari toki pitää myös juoda pois pilaantumasta. Huolettaa vaan että nytkö mä pilaan mun dieetin... Mut ehkä yks pääsiäisviikko sinne tänne ei kokonaisuutta pilaa :oops:

Ei taida tässä ruhossa enää semmonen vahinko tuntua missään! :D

No, jos tykkää lakritsijäätelöstä niin tuo on kyllä varma valinta. Jos ei tykkää niin sitten en ehkä suosittele.
Mullehan tuo on se, jota ostan lähes aina, jos jäätelöä syön. Ja jos en osta niin harmittaa, että en ostanut :D

Back
Ylös Bottom