Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
VHB:n kaikki biisit kuulostaa samalta. Se on siis moterni rokäänroll -versio Porin Herpeksestä. Eli Yöstä.Mulle on aina tullu fonhertseeneistä vahva wonnabii Kingston Wall wiba. Ja se ei ole hyvä asia.![]()
VHB:n kaikki biisit kuulostaa samalta. Se on siis moterni rokäänroll -versio Porin Herpeksestä. Eli Yöstä.
Yö on väsynyt bändi.
Tajusin vasta vahingon jo tapahduttua että enhän sitten ikinä näe jos VIP-ketjuihin tulee jotain kommenttia![]()
VHB:n kaikki biisit kuulostaa samalta. Se on siis moterni rokäänroll -versio Porin Herpeksestä. Eli Yöstä.
Yö on väsynyt bändi.
Ei kyllä vipit on oltava, muutenhan jää kaikki kuvatkin näkemättä ;)Point, millonkohan mullon viimeks ollu ees vipit? Mut ei kai kukaan mun lankaan ny kirjottaiskaan buah.
Kebab. Täysi. On.
Mutkumutku tuol on maaliman sivu täynnä kuvia?Ei kyllä vipit on oltava, muutenhan jää kaikki kuvatkin näkemättä ;)
Yö on todella väsynyt bändi. Ollut aina. Mahtaakohan ne kohta jo lopettaa? Miksi ne vielä jatkaa? Ei kai sitä oikeasti kukaan kuuntele? Onko joku edes joskus kuunnellut sitä?
Yö on. Perseestä.
Yhtyisit ny...Minen yhdy tuohon vhb:tä koskevaan kommenttiin, mutta yöstä oon samaa mieltä. Samaan kastiin menee cmx.
PerusrokkiaTekotaiteellisuuteen jos lähdetään, niin mites toi Herra Ylppö?
?Perusrokkia
Viittaatko tässä paskaan?Onko joku käynynnä tsiikaa Sami Hedbergiä livenä?
Khy. No ei maita mullistava, toki oli lähinnä houstaamassa, joten veti lyhkäsesti väliin kun oli muita esiintyjiä samassa setissä. No jaa, kyl mä siitä vielä maksasin.Onko joku käynynnä tsiikaa Sami Hedbergiä livenä?