Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

jokohan se stam1na pian nousee lavalle, kotvasen saanut jo ortella mm.rytmikorjaamon tiloissa

Tajusin vasta vahingon jo tapahduttua että enhän sitten ikinä näe jos VIP-ketjuihin tulee jotain kommenttia :eek::hyper:

Point, millonkohan mullon viimeks ollu ees vipit? Mut ei kai kukaan mun lankaan ny kirjottaiskaan buah.

Kebab. Täysi. On.

VHB:n kaikki biisit kuulostaa samalta. Se on siis moterni rokäänroll -versio Porin Herpeksestä. Eli Yöstä.

Yö on väsynyt bändi.

Yö on todella väsynyt bändi. Ollut aina. Mahtaakohan ne kohta jo lopettaa? Miksi ne vielä jatkaa? Ei kai sitä oikeasti kukaan kuuntele? Onko joku edes joskus kuunnellut sitä?
Yö on. Perseestä.

Ei kyllä vipit on oltava, muutenhan jää kaikki kuvatkin näkemättä ;)
Mutkumutku tuol on maaliman sivu täynnä kuvia?

Yö on todella väsynyt bändi. Ollut aina. Mahtaakohan ne kohta jo lopettaa? Miksi ne vielä jatkaa? Ei kai sitä oikeasti kukaan kuuntele? Onko joku edes joskus kuunnellut sitä?
Yö on. Perseestä.

Kerran näin livenä jossain Kauhavalla sataviiskyt vuotta sitten. Se ukko istu koko keikan jakkaralla ku jalka oli paketissa. Todella väsynyttä arjen sankaruutta. Myös se, että taisin jopa yrittää olla keikan loppuun asti läänillä.

Se on kuntit ja minkit sellainen homma että serti napsahti, taas yksi atk höttö lappu lappunen. Ei rimaa hipoen vaan rima jäi ns väpättämään. Ajanhukkaa sanon minä....

Onko joku käynynnä tsiikaa Sami Hedbergiä livenä?
Khy. No ei maita mullistava, toki oli lähinnä houstaamassa, joten veti lyhkäsesti väliin kun oli muita esiintyjiä samassa setissä. No jaa, kyl mä siitä vielä maksasin.

Back
Ylös Bottom