Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Nykyinen sänky on periaatteessa ihan ok. Mutta äänekäs. Jossain tilanteissa.

Jos hommais vesisängyn. Ois aika kova luu jo, niitä kun ei oo enään oikein kellään. Ja eiköhän nekin tässä vielä muotiin palaa, tosin veikkaan että sellasessa ei kyllä harrasteta yhtään mitään.

Olen joskus kokeillut vesisängyssä. Nukkumista ja jotain muutakin. Kumpikin oli sellaisia kokemuksia, että vesisänky: negative.

Kuka paskoo sänkyyn ? Kysynpä vaan.
Sairasta.

Täältä ääni Futonille. Siinä on myös hyvä harrastaa. Koska kova ja jämäkkä.
Futonia oon kans miettiny. Mut sen kans tarvii miehen, joka saa hoitaa kääntelyn. Kova ja jämäkkä on hyvä jos vähän tuhmailee. Kurja ku ei tiiä mikä paikka murtuu ku toinen painaa esmes. ranteista kiinni sänkyyn liian pehmosella sängyllä. Mut eipä tässä tarvihe tehä muuta ku nukkua sängyssä, joten vanhalla pärjää. Pöytä on muita hommia varten. Ei nukahdakaan nii helposti opiskellessa.

tästä kuntit, aika sanattomaksi vetää... http://www.verkkouutiset.fi/kotimaa/avi stafetten-47768
Kyllä. Tervetuloa työelämään, jos vanhemmat jo opettaa elään moisessa kuplassa.

Aivan nappuloiden kilpaurheilu oman omasta mielestä perseestä, mutta se on se aivan ääripään toimintaa, kun lapset oppii vain kilpailun, ei rakkautta lajiin. Tässä nyt ei ole siitä kyse.

Kyllä. Tervetuloa työelämään, jos vanhemmat jo opettaa elään moisessa kuplassa.

Aivan nappuloiden kilpaurheilu oman omasta mielestä perseestä, mutta se on se aivan ääripään toimintaa, kun lapset oppii vain kilpailun, ei rakkautta lajiin. Tässä nyt ei ole siitä kyse.
Natiaisilla tärkeintä ois hauskanpito! Oon yleisurheilukerhoja ohjannu joskus ja paras oli ku sain muutamat about 8v lapset innostuu lähtee kisoihin. Kisoissa sitten yks vähän pulleampi poika hyppäs pituutta ja tuli hymyssä suin sanoo mulle "Oon kyllä nii huono tässä että melkei hävettää, mutta tämä on tosi mukavaa!" :D Se kävi muutenkin ties missä urheilukerhoissa. Iha mahtavaa kun jotkut innostuu ja tykkää, vaikka eivät niitä parhaimpia olisikaan! :)

Voin opettaa teilleki pituushyppyä :)

Voit yrittää. Opettaa. Siitä ei ole takeita, että meneekö oppi niin sanotusti perille. Luultavasti ei. Mene.

No siitä lähinnä alunperin olikin kysymys että Suomen aselait ovat persiistä.
Ei ne nyt ihan perseestä ole. Varsinkin jos vertaa joihinkin muihin maihin. Tosin pientä viilausta ja järkeistämistä aselainsäädäntö kyllä kaipaisi.

Cityllä oli äsken haastattelussa Vesa the King.

_BHYUF.gif

Mun mielestä kaikkien pitäisi saada olla pääministeri, Indiana Jones ja lentäjä. Ei vaan oo reiluu, että toiset ettii kristallikalloja ja toiset istuu tomistolla.

Back
Ylös Bottom