Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Mun nykyisiltä koirilta saattaisi jäädä fasaani ottamatta kiinni. Ainakin matalalennosta. Noilla mäyräkoirilla kun ei tuota korkeutta ole liiaksi. Osaavat toki hypätä yllättävänkin hyvin. En ole testannut, että kuinka fasaanin kävisi.
Kyllä ne yleensä karkuun pääsee isompaakin, kun tajuavat vähän korkeutta ottaa.

No mutta et sä silti voi verrata koiraa aseeseen, tai näköjään voit mutta mitä järkeä.
Mä mitään vertaa, sanoinpa vaan, että ajaa tuossa tarkoituksessa pelotteena saman asian.

Koira on kyllä paljon helpompi hankkia kuin ase. Ja on siitä enemmän seuraakin. Ja sillä ei voi ampua itseään vahingossa munille.
En tiedä mistä täällä puhutaan.

Se on näemmä tämäkin mahdollista, että eilinen huilattiin sen verran tehokkaasti vaaterissa, että kaikenlainen makaaminen sattuu selkään. Ilmeisesti sopiva aika aloittaa taas työnteko.

Huono sänky vai vetelitkö sohvalla jotain kylkimyyryä..

Mulla on. Huono sänky.
Pitäisi hankkia parempi.
ns. jenkkisänkyä olen miettinyt. Kertokaas mulle, että miksi sellaista ei kannata ostaa? Tai miksi kannattaa? Ja jos kannattaa niin mistä?

Huono sänky vai vetelitkö sohvalla jotain kylkimyyryä..
Sekä että. Sänky ei ole kyllä ihan huonoimmasta päästä, vasta hankittu tommonen parempi entisten pomppulinnojen tilalle, mutta vetää vaan selän jumiin, jos liikaa makaa. Nyt on muutenkin ollut vähän ongelmaa, jonka amatöörinä väittäisin olevan jotain ryhdistä johtuvaa, mutta joka pitäs varmaan käydä näyttämässä fyssarilla.

Koira on kyllä paljon helpompi hankkia kuin ase. Ja on siitä enemmän seuraakin. Ja sillä ei voi ampua itseään vahingossa munille.
En tiedä mistä täällä puhutaan.

No siitä lähinnä alunperin olikin kysymys että Suomen aselait ovat persiistä.

Tempur vois olla kiva. Siinä on hyvä pa... nukkua.
Täältä ääni Futonille. Siinä on myös hyvä harrastaa. Koska kova ja jämäkkä. Itsellä 1.5 k jenkkisänky ja todella pehmeä. Sopii omalle selälle kyllä hyvin, mutta huono harrastaa muuta toimintaa.

Mutta Futoni tulee seuraavana taloon, kun tuo on puhki pa...

skottu?

Täältä ääni Futonille. Siinä on myös hyvä harrastaa. Koska kova ja jämäkkä. Itsellä 1.5 k jenkkisänky ja todella pehmeä. Sopii omalle selälle kyllä hyvin, mutta huono harrastaa muuta toimintaa.

Pitääkö mun siis hommata kaksi sänkyä? Tässä itsevarmana oletan, että joskus vielä teen muutakin kuin nukun.

Semmoisissa sieltä täältä jousitetuissa saa kyllä tehdä ihan tosissaan töitä astumishommissa, että pysyy tasapaino, jos ei ole liimaantuneena sekä sängyn pintaan että vastakappaleeseen. Pitäs olla joku hemmetin turvavyö.

Back
Ylös Bottom