Illalla olis vanhankansan tonnikalaa. Tulee hyvää settiä ku sekottaa omenan, tunat ja hilppasen sipulia. Sit sadisti sinappia, öljyä ja juustua. Tuntuu et joutuu ihan valmistamaanki sen safkan.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mää syön erittäin harvoin kanaa. 90% päivistä jauhelihaa.
Metalliset kalut saa pysymään hyvin seinällä semmoosella magneettikiskolla. On kätevä ottaa ja laittaa takas.Mistä sais etullisesti työkaluseinään reikälevyä?
Sama vika rahikaisella.Mä olen viimeaikoina ollut niin kieroutunut, että olen useasti ostanut broilerinjauhelihaa tavallisen sijaan. Jokin isompi vika tullut päähän ilmeisesti.
Huomasikko nää et se oli alussa skyr, jostain kumman syystä vaihtoi nimeä.
Pistin saunan päälle!
Ekan kerran kun näin putelin tuli mieleen "ai tota saa isommissakin purkeissa".... Ai niin sehän onkin Arlan tuote, Koskahan vaihtuu nimi.
Ekan kerran kun näin putelin tuli mieleen "ai tota saa isommissakin purkeissa".... Ai niin sehän onkin Arlan tuote, Koskahan vaihtuu nimi.
Kai sulla on myös keskiolutta?
Uuniomenaa vetelin yks työreissu ja siitä on aikaa parisen vuotta. Se oli siis myös isossa törpössä. Lusikkaahan niissä ei ole, mutta omalla luhalla menee näppärästi tienpäälläkin.Oon nähnyt isompiakin purkkeja aidosta Skyristä isoissa kaupoissa (mutta vain pari makua, muistaakseni vanilja ja maustamaton).
Munasillaan