Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Illalla olis vanhankansan tonnikalaa. Tulee hyvää settiä ku sekottaa omenan, tunat ja hilppasen sipulia. Sit sadisti sinappia, öljyä ja juustua. Tuntuu et joutuu ihan valmistamaanki sen safkan.

Onko teidän suvuissa semmosta sukuvikaa, että jostain syystä on pakko valmistaa ääretön määrä haukipullia? Kaikki limapuikot pitäisi ottaa talteen ja antaa myllättäväksi lihamyllyyn ja sotkettavaksi jauhelihaan.

Pistin saunan päälle!

Pistin saunan päälle!

Kiitos tästä.
Taidanpa laittaa itsekin. Ehkä lämpö tekee hyvää olkapäälle. Ehkä ei. Sauna ainakin on mukava juttu aina.

Ekan kerran kun näin putelin tuli mieleen "ai tota saa isommissakin purkeissa".... Ai niin sehän onkin Arlan tuote, Koskahan vaihtuu nimi.

Oon nähnyt isompiakin purkkeja aidosta Skyristä isoissa kaupoissa (mutta vain pari makua, muistaakseni vanilja ja maustamaton).

Kai sulla on myös keskiolutta?

On mulla lonkeroa, A.Le Coqia ja siiderikin löytyy. Plus kuoharia ja punaviiniä (tuparilahjoja). En kuitenkaan juo nyt mitään noista, säästellään paremmalle ajalle.

Oon nähnyt isompiakin purkkeja aidosta Skyristä isoissa kaupoissa (mutta vain pari makua, muistaakseni vanilja ja maustamaton).
Uuniomenaa vetelin yks työreissu ja siitä on aikaa parisen vuotta. Se oli siis myös isossa törpössä. Lusikkaahan niissä ei ole, mutta omalla luhalla menee näppärästi tienpäälläkin.

Ei tässä mitään panna. Kohta saunaan. Sitten iltapalaa ja sohvalle katsomaan telkkaria. Kalsarit jalassa.

Munasillaan

Muuten hyvä, mutta tuo mun toinen koira yleensä tunkee jalkojen väliin pötköttämään, kun sohvalla makaan. En uskalla ottaa riskiä, että se luulee löytäneensä nakin.

Back
Ylös Bottom