Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

täälä ei kes kus tella enää potkupalloilusta, maalimalla, HYVÄ!

Minä jatkan lepoa kuntosalijumppailusta vielä tänäänkin, kuinkas HerraWTFMTM

täälä ei kes kus tella enää potkupalloilusta, maalimalla, HYVÄ!

Minä jatkan lepoa kuntosalijumppailusta vielä tänäänkin, kuinkas HerraWTFMTM

Tänään ei lepäillä. Tänään treenipäivä.

edit:
Tänään kaikenlisäksi mm. tissipäivä.

Vieläkö sitä myydään? Ilmeisesti.

Vokotille onnittelut, 13k.

tumblr_nkmfs5W9l01tw08g0o3_400.gif

tsek

Tässä vähän off-topikkia off-topiciin.
Hieno mies.
firmino.webp

Ilman sitä jatkuvaa itkemistä ja selittelyä potkupalloa voisi katsoakin.
giphy.gif

Tuo gifissä esiintyvä pelaaja on tällä hetkellä kadoksissa. Nähty viimeksi eilisiltana Jon Flanaganin taskussa.

Ilman sitä jatkuvaa itkemistä ja selittelyä potkupalloa voisi katsoakin.
giphy.gif
Sama. Jotenkin menee maku koko lajista, kun feikataan ja ollaan niin pikkutyttöjä.

Nyt mokkamaisteri-kahvetta. Laitoin vedet sisään niin komeesti valu läpi. Oli mökin keittimeen tehnyt pakkanen temput ja vastuskietukan kumitulppa alapäästä pullahtanut irti. Mutta, nyt pelaa!

Luntakin on.
2016-03-03 12.58.16.webp

mites sauna ja saunakalja?

vai täytyykö pistäytyä saunakaljalla imisten ilmoilla, kuten Minulla usein on tapana

taitaa muuten kuntit tulla lavvantaina kaksi viikkoa siitä kun olen pistäytynyt kapakassa! #olenko tullut vanhaksi

eee.eeikun se kaksi viikkoa täyttyykin jo huomenna #pahus

Viimeksi muokattu:
se alittuu aina jos kysyy hinnan eka marmoritiskiltä ja sitten vie ihan muualle auton huoltoon.....ihan mihin tahansa valtuutetulle .....

Kyllähän futiksessa paljon filmataankin, en mä sitä kiellä.
Mutta mä kehotan siltä jokaista lajia kokeilematonta joskus testaamaan sellaista, että juoksee palloa kuljettaen niin nopeasti kuin pystyy ja joku ystävällinen avustaja sitten potkaiseen vaikka nilkkaan. Seuraukset saattaa yllättää :D

No eipä ne nyrkkipajoillakaan ole alittuneet niiden omista arvioista.

Valtuutettuja paikkoja suomen maassa: 3. edit: huoltoja tekeviä ja aktiivisesti mainostavia firmoja ehkä toiset 3 tai 4 lisää. Muttei valtuutettuja.

Viimeksi muokattu:
En juonut kahvia. Juon matea. Ilman maitoa.

Back
Ylös Bottom