Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Kaikki loppuu aikanaan. Seuraavaksi minulta loppuu sähkötupakointi.

miksi sitä terveellisistä elämäntavoista luopuisi

Minä en tupakalla tupakoi, mutta olutta #terveydeksi

Minun tekisi mieli nukkumaan

voi veljet jos olisi esimerkiksi vuosi lomaa, voisi huoletta nukkua ensimmäisen kuukauden, kun ei olisi kiirus lomailla

mopoilukaan ei houkuta ku siinäkin pitää suorittaa se renkaiden vaihto ennen ku voi alottaa
ekaa kertaa pitää viedä kalliiseen paikkaan ku halpoja ei enää: ole
paljokohan sekin maksaa, siis työt? Etuusen ja takaasen vaihtotyö voisin arvata että satanen ei riitä

takakummin paistoleima oli 06, etuunen 04, pintaa olis vielä molemmis
No miks sä ne vaihdat(at) ?
Ajelet hetken kevätasfaltilla, niin kovettunu pinta kyllä pehmenee.

onhan ne jo melko lipoiset, hirvittää kanttailla

giphy.gif

Pitäs askarrella yksi videohaastattelu, enkä tiedä pitäskö se nyt tehdä tänään krapulassa vai huomenna isommassa krapulassa. Voikohan niissä pitää aurinkolaseja? En kylläkään hae pestiä Blues Brothersista.

Metsurin varusteisiin pukeutuneet miehet hääräävät mun takapihalla. Onnistuivat jo kaatamaan yhden ison kuusen ihan oikeaan suuntaan. Toivottavasti myös seuraava menee yhtä onnistuneesti eikä kaadu esim. mun katolle. Katolle kaataminen olisi luultavasti huono juttu. Katon kannalta.

Sinne meni. Kuusi. Ei vaurioita kattoon. Iloinen yllätys :)

Hei höpönassut. Kertokaas mulle, että onko viestien laittaminen mahdollista vain niillä jotka on Todella Tärkeitä Ihmisiä?!

en ole höpönassu, enkä Todella Tärkeä Iminen, mutta silti tänne olen onnistuneesti tallentanut kirjoituksiani muiden luettavaksi

Hei höpönassut. Kertokaas mulle, että onko viestien laittaminen mahdollista vain niillä jotka on Todella Tärkeitä Ihmisiä?!

Tarkoittanet sellaisia yksityisiä viestejä? Ne on vain noille mainitsemillesi Todella Tärkeille Ihmisille.

Nii siis viestin laittaminen jonkun tietyn ihmisen profiiliin.. Ei yksityisviestit. Ennen noita profiiliviestejä ainakin sai kirjoitella myös tämmöiset turhatkin ihmiset.

Nii siis viestin laittaminen jonkun tietyn ihmisen profiiliin.. Ei yksityisviestit. Ennen noita profiiliviestejä ainakin sai kirjoitella myös tämmöiset turhatkin ihmiset.
Eikö sinne rohviiliin voinu ainakin ennen kirjoittaa kaikki... tästä uudesta alustasta en oo varma.

Jaa-a, enpä osaa tuohon suoraan sanoa, enkä nyt sattuneista syistä pysty testaamaan.
Osaakos @Mike sanoa, että miten menee profiiliviestien kirjoitusoikeudet tätä nykyä?

en kykene kirjottamaan eventtan seinälle #tsek

Mulla on itseasiassa nyt sellainen muistikuva, että tuo profiiliviestien kirjoitusoikeus ei-vipeiltä lähti tuossa joskus taannoin syystä, että sitä käytettiin aika härskisti mainostamiseen. Mun muisti nyt on mitä on, mutta näin nyt luulen ainakin muistavani.

Back
Ylös Bottom