Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Tulipahan sitten herättyä 4.30. Suattaapi olla, että neljän tunnin unilla väsyttää jossain vaiheessa päivää. Viimestää siinä vaiheessa, ku pitäs lähteä ajamaan Keski-Suomeen.

#ei huvita #tsek #aamupelkkä,teikkövei #tsek

Tänään taitaa olla tissipäivä.

Tänään taitaa olla mavetusta ja jotain pientä kikkailua. Eikä oikeastaan tarvi edes paljoa kikkailla, oli niin saatanan pitkä treenitauko että menee niin sanotusti perille, ihan sama mitä tekee,

Jestas, mihinkähän väliin se kesäloma pitäisi tällä kertaa sijoittaa. Ehkä perinteinen heinäkuu, taas.

Kyllähän tässä vähän alkoi tekemään mieli mopoilemaan, kun Harrikin siitä jutusteli aiemmin.

image.webp

Minun tekisi mieli nukkumaan

voi veljet jos olisi esimerkiksi vuosi lomaa, voisi huoletta nukkua ensimmäisen kuukauden, kun ei olisi kiirus lomailla

mopoilukaan ei houkuta ku siinäkin pitää suorittaa se renkaiden vaihto ennen ku voi alottaa
ekaa kertaa pitää viedä kalliiseen paikkaan ku halpoja ei enää: ole
paljokohan sekin maksaa, siis työt? Etuusen ja takaasen vaihtotyö voisin arvata että satanen ei riitä

takakummin paistoleima oli 06, etuunen 04, pintaa olis vielä molemmis

Minulla uuden hankinta vaatisi semmoiset 30 000e: ylimääräistä

ei tarvi uutta ostaa, hehe

Minun tekisi mieli nukkumaan

voi veljet jos olisi esimerkiksi vuosi lomaa, voisi huoletta nukkua ensimmäisen kuukauden, kun ei olisi kiirus lomailla

mopoilukaan ei houkuta ku siinäkin pitää suorittaa se renkaiden vaihto ennen ku voi alottaa
ekaa kertaa pitää viedä kalliiseen paikkaan ku halpoja ei enää: ole
paljokohan sekin maksaa, siis työt? Etuusen ja takaasen vaihtotyö voisin arvata että satanen ei riitä

takakummin paistoleima oli 06, etuunen 04, pintaa olis vielä molemmis
Siis pelkät rengastyöt+tasapainotus? Olikohan viime suvena jotain 40-50e.

Back
Ylös Bottom