Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Kävin eilen ensin Tupsiksen huudeilla ja siitä ajelin Kajsnan tuvan ohi. Ei näkynyt kumpaakaan kaupungilla. Joten jatkoin kohti pohjoista, lisää.
Jos motaria pitkin ajelit nii 270m päähän pääsit!

Aerobiset on kyllä paras suorittaa tanssilattialla. Iha hauska käydä sillo tällön vähä ketkuttaa peppua!

Erinomaisen hienoa huomata että jopa nykynuorison edustaja kykenee ilmoittamaan noinkin tarkkoja etäisyysmittoja.

Hän myös piippaa liikkuessaan taaksepäin.

Mittaukseen suosittelen etäisyyslaseria, on sangen: kätevä.

Tänään jatkuu GoT kolmas kausi, voi ettien että kun se Bronn on hieno mies.

Hän myös piippaa liikkuessaan taaksepäin.

Mittaukseen suosittelen etäisyyslaseria, on sangen: kätevä.

Tänään jatkuu GoT kolmas kausi, voi ettien että kun se Bronn on hieno mies.

Mikä vuosi nyt on? Mä kuvittelen odottavani 6 kautta alkavaksi lähitulevaisuudessa :D

Osaan ehkä jopa käyttää kompassiakin!

Vahva ehkä?
Mun on pakko tunnustaa, että olen jopa ihan pätevä kartan + kompassin kanssa. Nykyään vaan ei tarvitse, koska GPS on tehnyt laiskaksi.

Mul on suht hyvä suuntavaisto. Suunnistamassa oon joskus peruskoulu ikäsenä käyny nii pelkällä kartalla pärjäs kyl yllättävän pitkälle vieraassa maastossa :D
Oisin myös mm tason suunnistaja jos vaan oisin alkanut suunnistamaan :D Eiku...

Mul on suht hyvä suuntavaisto. Suunnistamassa oon joskus peruskoulu ikäsenä käyny nii pelkällä kartalla pärjäs kyl yllättävän pitkälle vieraassa maastossa :D
Oisin myös mm tason suunnistaja jos vaan oisin alkanut suunnistamaan :D Eiku...

Mä olisin kanssa mm-tason pikajuoksija, jos olisin vähän nopeampi juoksemaan :D

Taitaa mun suunnistukset olla armeijan ajoilta. Tosin töissä joutuu katselemaan karttoja ihan päivittäin.

Back
Ylös Bottom