Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Älä kuitenkaan ihan kamalan reilua vedä, ettet herää ensi yönä tyhjennyskeikalle.Hiano herätä keskellä yötä siihe ku pohkeesta vetää suonta nii ettei pysty hetkee nukkuu. Ei ole vielä ennallaan tuo pohje. Tänään magnesiumia reilu annos.
Ainakaan oraalisesti juu. Saattaa alkaa pärskiin.
Juokohan kontsa retpullia kuin minä kaffia. Tänään saldo jo kolme mukia. Mutta, oletko kontsa maistanut mustikka-retpullia. Minä maistoin, oli hyvvee!
@gonzaless
Ja mitävittua! Se burnihan maistui aivan redbullilta! Jätin Vladille viiskytä rubiaa tippiä. Ostaisin burnia suomessakin, jos olis jossain myynnissä.
Mä välillä mietin, että oon kuitenkin yllättävän vähän läskissä kunnossa kun huomioi mun syömiset :D Porukoilla sorrun oikeastikin tuohon, että syön, kun en muuta keksi. Vähän huono homma siellä, kaapit täynnä keksejä. Lisäksi leivon siellä joka päivä jotain hyvää. Porukoilla ei parane tehä kovinkaan pitkiä visiittejä... Joutuu tietysti käymään myös mummoa moikkaamassa kun siellä päin liikkuu jne...
Älä kuitenkaan ihan kamalan reilua vedä, ettet herää ensi yönä tyhjennyskeikalle.
Tää piti kysymäni, että missä on ns. aito maltaan maku, kun puhutaan nyt nimenomaan vaaleista lagereista?Omaan makuun Karhunkin maltaan maku on jotenkin teennäinen
No sepä tuossa onkin, että tuo on melko mahdoton yhdistelmä, ainakin jos haetaan vahvaa makua. Parempaa maltaan makua on huomattavissa vaikka Stellassa, Heinekenissä ja Carlsbergissa. Huomattavaa on, että näissä maltaan maku on varsin mieto ja juuri siksi se sopiikin tähän tyyliin, eikä vaikuta väkinäiseltä. Itse oluista voi tosin olla mitä mieltä tahansa, mutta saunakaljaksi tai janoon otan ehdottomasti mielummin jonkun näistä kuin yhtäkään kotimaista bulkkiolutta (jos saa valita).Tää piti kysymäni, että missä on ns. aito maltaan maku, kun puhutaan nyt nimenomaan vaaleista lagereista?
Suosttelen tunkemaan sieraimeen purukumin. Täten, aina kun ihmettelet miksi ihmeessä mulla on purkka nenässä, muistatkin; Ai niin, mankkua.No en. Lähinnä mietin et millä muistan alkaa taas syömää kyseistä mineraalia.
Joo, eli tässä oli vaan kyse siitä, että kaikilla tuntuu olevan oma makunsa myös vaaleissa lagereissa, vaikka erot on hyvin pieniä. Heinekenissa on tosiaan hyvin kevyt se maltaisuus, mutta siinä kuten Stellassakin aavistuksen korkeampi prosentti tukevoittaa kyllä makua. Eikä tuo kyllä mikään mahdoton yhtälö ole. Pitää vaan muistaa, mistä oluttyylistä nyt puhutaan. Meillä on pupin raanassa saksalainen Spaten Munchener Hell, joka on hyvin tasapainoinen ja laadukas lager. Siinä on mukavasti mallasta, miellyttävä humalointi ja sen verran prosenttia, ettei jää vetiseksi. Se kannattaa hörppästä, jos jossakin tulee vastaan. Muistaakseni oli Alkonkin hyllyssä johonkin vaiheeseen.No sepä tuossa onkin, että tuo on melko mahdoton yhdistelmä, ainakin jos haetaan vahvaa makua. Parempaa maltaan makua on huomattavissa vaikka Stellassa, Heinekenissä ja Carlsbergissa. Huomattavaa on, että näissä maltaan maku on varsin mieto ja juuri siksi se sopiikin tähän tyyliin, eikä vaikuta väkinäiseltä. Itse oluista voi tosin olla mitä mieltä tahansa, mutta saunakaljaksi tai janoon otan ehdottomasti mielummin jonkun näistä kuin yhtäkään kotimaista bulkkiolutta (jos saa valita).
Suosttelen tunkemaan sieraimeen purukumin. Täten, aina kun ihmettelet miksi ihmeessä mulla on purkka nenässä, muistatkin; Ai niin, mankkua.
Joo, eli tässä oli vaan kyse siitä, että kaikilla tuntuu olevan oma makunsa myös vaaleissa lagereissa, vaikka erot on hyvin pieniä. Heinekenissa on tosiaan hyvin kevyt se maltaisuus, mutta siinä kuten Stellassakin aavistuksen korkeampi prosentti tukevoittaa kyllä makua. Eikä tuo kyllä mikään mahdoton yhtälö ole. Pitää vaan muistaa, mistä oluttyylistä nyt puhutaan. Meillä on pupin raanassa saksalainen Spaten Munchener Hell, joka on hyvin tasapainoinen ja laadukas lager. Siinä on mukavasti mallasta, miellyttävä humalointi ja sen verran prosenttia, ettei jää vetiseksi. Se kannattaa hörppästä, jos jossakin tulee vastaan. Muistaakseni oli Alkonkin hyllyssä johonkin vaiheeseen.