Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Se olis päivä töitä ja sitten talviloma.
Funtsin tuossa, että pitäiskö ryhtyä tänne perustettavan pienpanimon osakkaaksi, kun niillä ois anti päällänsä. Ihan tukimielessä toki.
Aina kannattaa syödä, jos ei muuta keksi!Jokerikysymys: söisköhän vielä vähän
Aina kannattaa syödä, jos ei muuta keksi!
Mä välillä mietin, että oon kuitenkin yllättävän vähän läskissä kunnossa kun huomioi mun syömiset :D Porukoilla sorrun oikeastikin tuohon, että syön, kun en muuta keksi. Vähän huono homma siellä, kaapit täynnä keksejä. Lisäksi leivon siellä joka päivä jotain hyvää. Porukoilla ei parane tehä kovinkaan pitkiä visiittejä... Joutuu tietysti käymään myös mummoa moikkaamassa kun siellä päin liikkuu jne...Ei jumalauta kuinka lihavaksi sitä taas tulisi, jos tuolla ohjeella menisi.
Mä välillä mietin, että oon kuitenkin yllättävän vähän läskissä kunnossa kun huomioi mun syömiset :D Porukoilla sorrun oikeastikin tuohon, että syön, kun en muuta keksi. Vähän huono homma siellä, kaapit täynnä keksejä. Lisäksi leivon siellä joka päivä jotain hyvää. Porukoilla ei parane tehä kovinkaan pitkiä visiittejä... Joutuu tietysti käymään myös mummoa moikkaamassa kun siellä päin liikkuu jne...
Omalla kohdalla ei ollut minkään valtakunnan vaikutusta, kun joskus vuosia sitten näiden uniongelmien kanssa otin mattopainia, mutta pitkälti kai riippuu, mistä nukahtamisonkelmat juontaa. Jos johtuu melatoniinin vähyydestä, niin voisi kuvitella auttavan, jos taas kuudesta litrasta kahvia ja konjamiinia, niin tuskin.Onkohan tuo melatöniini toimivaa.
Mitä siä huuat ?GOOD FUCKING MORNING GOD DAMMIT
Vähä riippuu mistä roikkuu. Itellä joittenkin melatoniinien kanssa se ongelma, että herättää muutaman tunnin päästä. Eli joskus 1-2 maissa. Sen jälkeen ei enää oikein mitään toivoa saaha unta. On ollu reseptillä ja ilman, pitkävaikutteistakin. Varmaan on lohtua nukkumiseen, jos joutuu rytmejä muuttaa ja tarvi vaan kevyttä apua nukahtamiseen. Itellä toimii kirja paremmin nukahtamiseen. Varsinkin koulukirjat, varsinkin päivällä :D Mutta jos on stressiä tai muuta vastaavaa uniongelmien takana, nii eipä melatoniinille kannata kauheita odotuksia ladata.Onkohan tuo melatöniini toimivaa.
Vähä riippuu mistä roikkuu. Itellä joittenkin melatoniinien kanssa se ongelma, että herättää muutaman tunnin päästä. Eli joskus 1-2 maissa. Sen jälkeen ei enää oikein mitään toivoa saaha unta..
Mä välillä mietin, että oon kuitenkin yllättävän vähän läskissä kunnossa kun huomioi mun syömiset :D Porukoilla sorrun oikeastikin tuohon, että syön, kun en muuta keksi. Vähän huono homma siellä, kaapit täynnä keksejä. Lisäksi leivon siellä joka päivä jotain hyvää. Porukoilla ei parane tehä kovinkaan pitkiä visiittejä... Joutuu tietysti käymään myös mummoa moikkaamassa kun siellä päin liikkuu jne...