Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Se olis päivä töitä ja sitten talviloma.
Funtsin tuossa, että pitäiskö ryhtyä tänne perustettavan pienpanimon osakkaaksi, kun niillä ois anti päällänsä. Ihan tukimielessä toki.

Se olis päivä töitä ja sitten talviloma.
Funtsin tuossa, että pitäiskö ryhtyä tänne perustettavan pienpanimon osakkaaksi, kun niillä ois anti päällänsä. Ihan tukimielessä toki.

Juu, tuo on hieno juttu. Olishan se äijää sanoa omistavansa panimoa. Itsekin tapausta seurannut kun vanha työkaveri 10v takaa tota hommailee.

Ei jumalauta kuinka lihavaksi sitä taas tulisi, jos tuolla ohjeella menisi.
Mä välillä mietin, että oon kuitenkin yllättävän vähän läskissä kunnossa kun huomioi mun syömiset :D Porukoilla sorrun oikeastikin tuohon, että syön, kun en muuta keksi. Vähän huono homma siellä, kaapit täynnä keksejä. Lisäksi leivon siellä joka päivä jotain hyvää. Porukoilla ei parane tehä kovinkaan pitkiä visiittejä... Joutuu tietysti käymään myös mummoa moikkaamassa kun siellä päin liikkuu jne...

Mä välillä mietin, että oon kuitenkin yllättävän vähän läskissä kunnossa kun huomioi mun syömiset :D Porukoilla sorrun oikeastikin tuohon, että syön, kun en muuta keksi. Vähän huono homma siellä, kaapit täynnä keksejä. Lisäksi leivon siellä joka päivä jotain hyvää. Porukoilla ei parane tehä kovinkaan pitkiä visiittejä... Joutuu tietysti käymään myös mummoa moikkaamassa kun siellä päin liikkuu jne...

Mulla on sama juttu ku vanhempien luo meen. Alan harrastamaan ajankulusyömistä siellä. Kollaan kaikki ruokakaapit läpi ja etin syötävää, vaikka ei edes oo nälkä.

Onkohan tuo melatöniini toimivaa.
Omalla kohdalla ei ollut minkään valtakunnan vaikutusta, kun joskus vuosia sitten näiden uniongelmien kanssa otin mattopainia, mutta pitkälti kai riippuu, mistä nukahtamisonkelmat juontaa. Jos johtuu melatoniinin vähyydestä, niin voisi kuvitella auttavan, jos taas kuudesta litrasta kahvia ja konjamiinia, niin tuskin.

Hihihihihii. Tästä tuli hyvä mieli. Ja sedällähän on samat muuvsit ku mulla täällä kotona yksin tanssies.

Viimeksi muokattu:
Onkohan tuo melatöniini toimivaa.
Vähä riippuu mistä roikkuu. Itellä joittenkin melatoniinien kanssa se ongelma, että herättää muutaman tunnin päästä. Eli joskus 1-2 maissa. Sen jälkeen ei enää oikein mitään toivoa saaha unta. On ollu reseptillä ja ilman, pitkävaikutteistakin. Varmaan on lohtua nukkumiseen, jos joutuu rytmejä muuttaa ja tarvi vaan kevyttä apua nukahtamiseen. Itellä toimii kirja paremmin nukahtamiseen. Varsinkin koulukirjat, varsinkin päivällä :D Mutta jos on stressiä tai muuta vastaavaa uniongelmien takana, nii eipä melatoniinille kannata kauheita odotuksia ladata.

047fd07ded7cb2393bf8563501d240264fd9e153157fe62bef1a1f5bfd8526ec.gif

Back
Ylös Bottom