Deleted member 43228
Varo että ei miehet vie mennessään!Se on kuulkaas niin, että joo. Niin.
Pitäs tehä ruokaa. Ostin muuten huulipunan (x2). Meni sekin neitsyys.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Varo että ei miehet vie mennessään!Se on kuulkaas niin, että joo. Niin.
Pitäs tehä ruokaa. Ostin muuten huulipunan (x2). Meni sekin neitsyys.
Mun huulipunia? Mua ne tuskin on viemässä minnekään.Varo että ei miehet vie mennessään!
Kyllä ne saattaa viedä kun vähän maalaat huulia ja meet kylän raitille liftaan.Mun huulipunia? Mua ne tuskin on viemässä minnekään.
SUP:n vehettä kävin just koepolkeen. 1x10:nä se kiinnostais kyllä kovasti. Vaikkakin toisaalta haittaako nuo lisä vaihteet. Jotenkin vaan ajattelin, että 10 vaihdetta riittää jo aivan passelisti. Ois vaan vähemmän hajoovia osia.Kyllä fätbaikki hyvä on. Viime kesän loppuna sijoitin Kona woohon, hiton hauska pyörä. Kannattaa samaan kauppaan hiarasta sitten kunnon lokarit, muuten on vähänkin märemmällä kelillä ikävää
SUP:n vehettä kävin just koepolkeen. 1x10:nä se kiinnostais kyllä kovasti. Vaikkakin toisaalta haittaako nuo lisä vaihteet. Jotenkin vaan ajattelin, että 10 vaihdetta riittää jo aivan passelisti. Ois vaan vähemmän hajoovia osia.
Hmm, lokarit. Sopiiko ne sen ulkonäköön. Voihan ne toki ostaa ja katsoo sit asentaako ikinä paikalleen :D Maantiepyöräilyssä jo tottu, että persvako on märkä. Vedestä.
Banaaniavokadoraejuustopudding-mössö. Hyvää.
Oli syömäkelposta myös ilman puddingia :D Avokadopudding mössö kans toimii hyvin :DJaa. Pitäisköhän kokeilla. Nyt ei vaan voi, kun nuo mun avokadot on raakoja.
Uskon! Sama pätee esim. Kaalikeittoon, kaalit helvettiin (tai anopille) ja vetää vaan keittoo.Kokeilkaa joskus tehdä avokadopastaa siten, että keittäkää se pasta ja nakelkaa ne avokadot helevettiin.
Tulee parempaa.
Tirsk!Uskon! Sama pätee esim. Kaalikeittoon, kaalit helvettiin (tai anopille) ja vetää vaan keittoo.