Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Oujee mullakin kattilallinen bolognese+spagetti ja jälkkäriksi 1000g mansikkarahkaa, ei siis mitään proteiini huttua vaan kunnon sokerisettiä. Kurkkua ei tee mieli raiskata.

Nätisti mahtuu mekko päälle! Nou hätä! Lisää pullaa!

Tähän piti laittaa joku mahaläppä, mutta sitten muistin, että sehän oli perseraskaus. Eli mekko pullistunee sitten muualta kuin mahasta tässä tulevina kuukausina :D

Keväällä: viikko: Levillä: firman: piikkiin.

Ei kai noilla reissuilla mitään viinaksia ole tapana nauttia?
Viime rejssulta kuva. Joku joi, mutta en kai minä. tmp_24971-lonkroo-131538642.webp

Mä en lämpene yhtään tohon lajiin, se on jotenkin niin vituillaan koko konsepti. Ottaisivat sen jalkapallo sanan pois siitä..... etes
Totta joka sana.

Pariin kertaan oon yrittäny sitä kainalopalloa katella. Mutta ei vaan pysty jumalauta. Ei siinä tapahdu mitään. Meinasin kuolla nauruun ku kaveri sano että hän ei jaksa katella futista kun se on niin hidastempoista, mutta jenkkifutis on parasta.

Oh. My. God.

Pitäs ottaa unta 2h, jaksas kattoo super bowlin helpommin. Mutta ei uneta suatana.
Mä nukuin just puoli tuntia. En aio valvoa matsin takia.
Nyt sais olla joku nainen täällä jonka kanssa vois harrastaa passiivista venyttelyä. Yksin en jaksa.

En minäkään NFL:ää seuraa niin kovin kummoisesti, mutta SuperBowl pitää aina vilkuilla. Omaista mielestä jo tapahtumana katsomisen arvoinen.

Back
Ylös Bottom