Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Nätisti mahtuu mekko päälle! Nou hätä! Lisää pullaa!
Onneks tää ei oo tiukka mekko nii pystyy kasvamaan moneen suuntaan!Tähän piti laittaa joku mahaläppä, mutta sitten muistin, että sehän oli perseraskaus. Eli mekko pullistunee sitten muualta kuin mahasta tässä tulevina kuukausina :D
Onneks tää ei oo tiukka mekko
En ehi vajaassa kahessa viikossa tätä täyttämään mitenkään!...vielä.
Keväällä: viikko: Levillä: firman: piikkiin.
Ei kai noilla reissuilla mitään viinaksia ole tapana nauttia?
Mä en lämpene yhtään tohon lajiin, se on jotenkin niin vituillaan koko konsepti. Ottaisivat sen jalkapallo sanan pois siitä..... etesPitäs ottaa unta 2h, jaksas kattoo super bowlin helpommin. Mutta ei uneta suatana.
Totta joka sana.Mä en lämpene yhtään tohon lajiin, se on jotenkin niin vituillaan koko konsepti. Ottaisivat sen jalkapallo sanan pois siitä..... etes
No kyllä se on sinunkin hyvä yks päivä viikossa ittes hillitä!Iltapalamössö <3
En oo läskeilly tänään. Pitääkö huolestua?
Mä nukuin just puoli tuntia. En aio valvoa matsin takia.Pitäs ottaa unta 2h, jaksas kattoo super bowlin helpommin. Mutta ei uneta suatana.
Onneks tää ei oo tiukka mekko nii pystyy kasvamaan moneen suuntaan!
Mun kaikki vaatteet semmosia, että ei kukaa huomais vaikka ois viimesillää paksuna :DOlet hommannut jo äitylimekon? :D
Saattaa olla, että ei itekkää huomaa ennen synnytystä.Mun kaikki vaatteet semmosia, että ei kukaa huomais vaikka ois viimesillää paksuna :D
Mun kaikki vaatteet semmosia, että ei kukaa huomais vaikka ois viimesillää paksuna :D