Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Mää olisin/olen helvetin lahjakas keskikehonrakentajan. Sniffarin 24 jakoista ohjelmaa noudattaen pääsisin koviin tuloksiin.

Mutku. Jos ei tykkää kun maha rullautuu vyön päälle? Tulee lihava olo.

Ehkä pärjään Kajsnalle vielä vetämisessä. Maasta. Luutavasti en.
Täytyy pitää sen verra löysiä paitoja päällä, että kaikki luulee sen ylimääräsen olevan vaan kangasta. Voi uskotella itelleen ja muille, että on tiukassa kunnossa.
Mut mä painan kohta enemmän ku sä, nii sehän on periaattees iha ok, jos sattusit olee huonompi vetää... :D
Mulla on nostovyössä vielä kolme reikää varaa kehittää keskivartaloa.

Otin tuossa aiemmin voimamaha kuvan, mutta on se vaan niin julmaa katsottavaa että ei sitä tuonne ketjuun voi laittaa.
Pitäis varmaan alkaa pikkuhiljaa siirtymään crosfittiin tai johonkin.

En usko itseäni noin pahoissa valheissa.
Hyvä valhe!
Taktikoinnin vuoksi kannattaa kulkea aina löysissä vaatteissa. Porukka ei tajua kui timmissä kunnossa sitä oikein onkaan. Paitsi mummo tajuaa. Sitten se sanoo rumasti, ku onkin vähä isohkossa kunnossa. Lisäksi löysät vaatteet menee päälle ihan hyvin jos paino seilaa esim. 15kg haarukkaa.

Otin tuossa aiemmin voimamaha kuvan, mutta on se vaan niin julmaa katsottavaa että ei sitä tuonne ketjuun voi laittaa.
Pitäis varmaan alkaa pikkuhiljaa siirtymään crosfittiin tai johonkin.
Sinne vaan kuvaa menee! Minullekin tuli onnitteluja raskaudesta, ku joskus laitoin sinne materiaalia... :)

Nyt on The Revenant nähty, oli kyllä ihan hyvä!

Back
Ylös Bottom