Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Sitä pitäs lähteä yliopistolle. Kuulostan heti paljon fiksummalta, oikee menossa yliopistolle. Hienoa.
:D

Hieno tapa nostattaa itsetuntoa aina aamusta. Uskon, että joku henkisen puolen valmentaja sanoisi, että tee juuri noin, kuten Kaisla tekee.

Minuna ja @TJJ n tyyli

Aamuisin herätessäni evästän itseni päivään
Kertaamalla mielessäni kaikki ne asiat,
Joissa olen elämässäni epäonnistunut,
Ja kaikki ne mahdollisuudet,
Jotka olen jättänyt käyttämättä

On kuulkaa väsy. Ihan hirvittävä väsy. Onneksi on viikonloppuna vapaata oikein kaksi päivää. Jihuu. Pää varmaan räjähtäis kohta, jos pitäis jatkaa noilla yhden päivän vapailla.

jos työnantaja sallii tupakoinnin työajalla niin miksi ei myös

Kyllä. Eli eli harrastaa seksiä heti aamusta. Haluttavana. Vaikkakin yksin. Mutta sormi haluaa. Minua. Sinua. Muita. Ja kaislaa.
Tää kuulostaa ihan Herra Ylpön kirjoitelmalta.

edit. Vielä kun tuohon lisäisi puumiekan, niin siinähän se olisi. Hittizipale.

Viimeksi muokattu:
Törkeyksiä!

Seksismi onkin ollut tästä ketjusta poissa liian pitkään.

Asioihin on tultava muutos. Kuntit, peitset tanassa seksismi uuteen nousuun!

Täällä ollaan oltu liian asiallisia liian pitkään. Johtunee gontsan Siperiakomennuksesta.

Kevättäminen jatkuu. Voi kauhia.

Törkeyksiä!

Seksismi onkin ollut tästä ketjusta poissa liian pitkään.

Asioihin on tultava muutos. Kuntit, peitset tanassa seksismi uuteen nousuun!
Juuri näin!
Seksismi on kyllä taitolaji. Hienovaraisesti pitää vihjailla ja ujuttaa seksismi sanomaansa siten, etteivät naishöpsökät ymmärrä ja ovat ns monttu auki.

Taas siellä radiossa lauletaan siitä puisesta dildosta kaljun miehen anuksessa.

Tää kuulostaa ihan Herra Ylpön kirjoitelmalta.

edit. Vielä kun tuohon lisäisi puumiekan, niin siinähän se olisi. Hittizipale.
Hmm.. voin ensikerralla sanoittaa, kuinka me kaikki puumiekkaa kaislan kanssa puristimme. Oisko se isän puumiekkaa, vai onko jo liian vanhoollista?

Hmm.. voin ensikerralla sanoittaa, kuinka me kaikki puumiekkaa kaislan kanssa puristimme. Oisko se isän puumiekkaa, vai onko jo liian vanhoollista?
Isän miekka alkaa menemään jo vähän turhan insestisiin sfääreihin, mutta mikä minä olen tuomitsemaan.

kalju laulaa

siinä on seksismiä kerrkaseen
livenä meinaan
muistan elävästi eräänkin HerraYlpön GAYkan kun matkasin sinne rytmispussissa,tässä pussissa, olin ainoa Mies! muu matkustajakaarti: kottaraisia,onely

Viimeksi muokattu:
Tästä tuli mieleen: Tarvinnee kysyä pomolta, saako työajalla ehkäistä syöpää työterveyden nimissä, sanottakoon nyt vaikka vartin päivässä:

http://www.iltasanomat.fi/terveys/art-1454407516605.html

Aika tarmolla meinaat ehkäistä, jos vartin saa menemään.

Kohta vedetään taas käteen. Hanskat. Latex.

Äsken vedettiin kans käteen, mutta ei latexia. En tykkää. Latex on parasta.

Kyllä, käteen on vedetty tänään. Nyt taukoa ja uudelleen käteenveto vielä tauon jälkeen. Huomenna sitten vielä ja alkaakin viikonloppu, taas.

Aika tarmolla meinaat ehkäistä, jos vartin saa menemään.

Kohta vedetään taas käteen. Hanskat. Latex.

Äsken vedettiin kans käteen, mutta ei latexia. En tykkää. Latex on parasta.
Tokihan se nyt on päivän selvää, että kuten potauksessa, niin myös syövänehkäisyssä 3x5 tai jopa 5x3 (nuoermmille) on tehokkaampi kuin 1x15.

vieläkö Ekstriim suosittelee lämmöllä teliasoneraa
ehtoolla maatappannessa ennen nukahtamista mietin noin minuutin, että jos laittais kevään koko osinkopotin kiinni: siihen
Saattaa ensi vuonna osinko tippua kolmesta kruunusta kahteen.

Back
Ylös Bottom