Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

gonzaless kaatohommissa
HimalayanBigSaw.jpg

jos ymmärrätte kuvan symboliikan

Nyt hieman momenttimeisselihommia.

Meinasin lenkille, mutta jalka on alhaalta päin niin kipee ettei pysty kunnolla astumaan. Ei kait tässä muu auta kuin: käsipäivä
Mitä meinaa, jos on kipeä alhaalta päin? Alhaaltapäin katsottuna jalkapohja vaiko meinaako se sitä, että esim polven alta tasaista kipua kohti varpaita vai mitäs muuta kummaa, NAINEN!

jos laittais kevään koko osinkopotin kiinni: siihen

Verottaja kiittää kun joka vuosi valuttaa sijoituspottiaan pääomatuloksi :)

Sitä pitäs lähteä yliopistolle. Kuulostan heti paljon fiksummalta, oikee menossa yliopistolle. Hienoa.

Mä tulin äsken yliopistolta. Kuulostan heti tyhmemmältä.

Hyh, mitä täällä oikein on puhuttu!
Minä olin tänään yliopiston lisäksi myös yliopistollisessa sairaalassa!
Ja salilla vetämässä. Ja penkkaamassa. Penkki yllätti! 11/65kg. Vetäminenkin oli yllättävän kevyttä. Ite seisoskelin korokkeella ja nätti 6/120. Pari viikkoa sitten oli ruma 6/120.

Minulla neljäs päivä putkeen kuntosalijumppaa, ja tänään kulki kevyiten

koko ruumis käyty läpi kahtesti viikossa #tsek loppuviikko lepoa, onely

2/4 tsek. Huomenna lepoa.

edit: oon niin antiikkia, että reenaan epämuodikkaalla 4 jakoisella ohjelmalla.

Vetäminenkin oli yllättävän kevyttä. Ite seisoskelin korokkeella ja nätti 6/120. Pari viikkoa sitten oli ruma 6/120.

Sillä lailla!

Minä ajattelin viikonloppuna ottaa käyttöön ne kympin kiekot vitosten tilalle. Kehitystä pukkaa ja priimaa tulee.

Back
Ylös Bottom