Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mä söin muksuna muurahaisen pissaa:D. Vai mitä happoa se nyt on. Laittaa vuolletun tikun pesään niin muurahaiset käy puolustamaan, sitten vaan nuolee tikusta nesteet:p. Maistuu hieman salmiakille. Mikä tahansa muurahainen ei käy, ne piti olla niitä vaaleanruskeita, kusiaisiksi sanottiin.
Oot raskaana!Oho. Nukuin eilen illalla päikkärit kuudesta kasiin ja aattelin pilanneeni koko yön sillä. Nukahin 11 aikaan, heräsin ekan kerran vasta kuudelta. Ja jatkoin unia. Mitäköhän mulle on tapahtumassa...
No voihan paska. Kuka myöntää olevansa isä?Oot raskaana!
Epäilen... hmmm... Sen on oltava MÖYKKYNEN.No voihan paska. Kuka myöntää olevansa isä?
Mulla on kyynärvarret kipeät. Mistähän se johtuu?
Ei johdu runkkaamisesta, koska molemmat on kipeät ja mä yleensä käytän vaan vasenta kättä.
edit:
Joku voisi väittää, että johtuu maanantain mave ja haukkari myötäotteella kikkailusta, mutta ei kai se nyt siitä voi johtua?
Tuskin. Epäilisin, että olet öisin puristellu tyynyä kuvitellen sen herkulliseksi pakaraksi.
Kannattaa nyt sitten perua Olympiamatka Brasiliaan, ettei vaan sitä zikaviruksen aiheuttamaa pienipäisyyttä.
No johan nyt, ei kuulosta kyllä mieluisalle ympäristölle peseytyä. Mites, onko gaylaus-käsi vielä kalibroituna?mutta eikös tuon voisi laskea eduksi SUPERMASSIIVISTEN kehareiden keskuudessa, ruumis näyttää isommalta
tänään: olisi uintipäivä, mutta Minulla on,kuntit,vähän menny maku siihen honmaan, koska:
sielä norkoilee nykyään runsaasti niitä tummemmanruskeaihoisia, jotka! haisevat pukeutumistiloissa voimakkaalle hielle eivätkä käy suihkussa eivätkä saunomassa ennen altaaseen pulahtamista
yäk
gaylaus
Se on kyllä tyyristä juu. No mutta, pian on kesä, mopoiluun on aina varaa. Ja se on hyvä harrastus.
tänään: olisi uintipäivä, mutta Minulla on,kuntit,vähän menny maku siihen honmaan, koska:
sielä norkoilee nykyään runsaasti niitä tummemmanruskeaihoisia, jotka! haisevat pukeutumistiloissa voimakkaalle hielle eivätkä käy suihkussa eivätkä saunomassa ennen altaaseen pulahtamista
yäk