Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Minulla on etäkotipäivä. Paino sanalla tissi.

edit. Voi voi, kun tuo täti tarttis apua noiden tissien hiekasta putsauksessa. Eihän tosta tuu yhtään mitään:

giphy.gif

Oho. Nukuin eilen illalla päikkärit kuudesta kasiin ja aattelin pilanneeni koko yön sillä. Nukahin 11 aikaan, heräsin ekan kerran vasta kuudelta. Ja jatkoin unia. Mitäköhän mulle on tapahtumassa...

Mä söin muksuna muurahaisen pissaa:D. Vai mitä happoa se nyt on. Laittaa vuolletun tikun pesään niin muurahaiset käy puolustamaan, sitten vaan nuolee tikusta nesteet:p. Maistuu hieman salmiakille. Mikä tahansa muurahainen ei käy, ne piti olla niitä vaaleanruskeita, kusiaisiksi sanottiin.

Kusiaisia eli kekomuurahaisia juu, ja on toi kekotemppu tuttu myös:p
Muurahaisten nussiminen on muuten aika tarkkaa puuhaa kun miettii, milli vinoon niin se on silmässä.

Mulla on kyynärvarret kipeät. Mistähän se johtuu?
Ei johdu runkkaamisesta, koska molemmat on kipeät ja mä yleensä käytän vaan vasenta kättä.

edit:
Joku voisi väittää, että johtuu maanantain mave ja haukkari myötäotteella kikkailusta, mutta ei kai se nyt siitä voi johtua?

Mulla on kyynärvarret kipeät. Mistähän se johtuu?
Ei johdu runkkaamisesta, koska molemmat on kipeät ja mä yleensä käytän vaan vasenta kättä.

edit:
Joku voisi väittää, että johtuu maanantain mave ja haukkari myötäotteella kikkailusta, mutta ei kai se nyt siitä voi johtua?

Tuskin. Epäilisin, että olet öisin puristellu tyynyä kuvitellen sen herkulliseksi pakaraksi.

Tuskin. Epäilisin, että olet öisin puristellu tyynyä kuvitellen sen herkulliseksi pakaraksi.

Tuo on muuten hyvinkin mahdollista. Mistä sitä tietää mitä se tyyny on yöllä yrittänyt.

Kannattaa nyt sitten perua Olympiamatka Brasiliaan, ettei vaan sitä zikaviruksen aiheuttamaa pienipäisyyttä.

mutta eikös tuon voisi laskea eduksi SUPERMASSIIVISTEN kehareiden keskuudessa, ruumis näyttää isommalta

tänään: olisi uintipäivä, mutta Minulla on,kuntit,vähän menny maku siihen honmaan, koska:
sielä norkoilee nykyään runsaasti niitä tummemmanruskeaihoisia, jotka! haisevat pukeutumistiloissa voimakkaalle hielle eivätkä käy suihkussa eivätkä saunomassa ennen altaaseen pulahtamista

yäk

mutta eikös tuon voisi laskea eduksi SUPERMASSIIVISTEN kehareiden keskuudessa, ruumis näyttää isommalta

tänään: olisi uintipäivä, mutta Minulla on,kuntit,vähän menny maku siihen honmaan, koska:
sielä norkoilee nykyään runsaasti niitä tummemmanruskeaihoisia, jotka! haisevat pukeutumistiloissa voimakkaalle hielle eivätkä käy suihkussa eivätkä saunomassa ennen altaaseen pulahtamista

yäk
No johan nyt, ei kuulosta kyllä mieluisalle ympäristölle peseytyä. Mites, onko gaylaus-käsi vielä kalibroituna?

Söin mustamakkarabaarissa makkaraa, en mustaa kylläkään tällä kertaa. Nyt sitä sitten alkoi tehdä mieli, tummaa letkua, mustaa jöötiä. Mites tytöt, maistuuko tumma?

Se on kyllä tyyristä juu. No mutta, pian on kesä, mopoiluun on aina varaa. Ja se on hyvä harrastus.

ja se on halpaa puuhaa, viimeisen neljän kesän kustannukset ovat olleet, bensiiniä ja öljyä ja suodattimia

nousevana Suvena kustannukset nousevat huomattavasti kun on pakko vaihtaa molemmat kumit ku on jo niin vanhat että välillä hirvittää kurvailla, etukummis taitaa olla paistoleima lähes 10v takaa

rataa ei ole ko. syystä uskaltanu käydä kietämäs vuosiin, ja sitten taas kun on uudet kumit ei raaski kuluu niin raakasti sielä

etelleen lempiharrastukseni,ylivoimaisesti, nukkuminen

yäk

joovittu, sama homma ja ei unohdeta sitä sylkemistä seinille ja lattialle. joo kyllä seinille ja lattialle, tupla yök

Back
Ylös Bottom