Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Ååå, årtåpediaa. Oikein. :cool:
ava2.webp

edit: Mun Ipodista soi kyllä yleensä Nightwish

edit2: tiedettä :P

Viimeksi muokattu:
Ååå, årtåpediaa. Oikein. :cool:
katso liitettä 133644

edit: Mun Ipodista soi kyllä yleensä Nightwish

edit2: tiedettä :p
Ortopedit oli harkoissa sitä mieltä, että leikkauksiin vaa mukaan ihmettelemää, ku kerta LEIKO-päiväkin jo takana. Joten itepähän lupasivat. Taktikoin myös ja soitin semmoselle, joka on opetuksessa mukana. Todnäk siis opiskelijaystävällinen ratkasu. Ja ortopedit kesti iha hyvin vittuiluakin. Jotenkin onnistuin jo kuittia heittää ekan tunnin jälkeen viimeks... Kaveri soitteli kans huomiselle leikkauksen seuraamista, jotai sydän hommeleita. Oli kuulemma ollu sen verran vihasen olonen setä puhelimessa, että kaveri alko jo miettiä skippaisko koko homman :D

Se kuuluu ikään kuin koulutukseen. Vittuilun antamisen ja vastaanottamisen jalo taito. :p

Meillä kuului koulutukseen vittuilun antamisen ja vastaanottamisen lisäksi kaksimieliset jutut sekä musta huumori.
Nykyisessä työpaikassa voi vittuilla vapaasti, mutta nuo kaksimieliset vitsit ei aina kaikkiin uppoa ja musta huumori on vähän siinä ja siinä.

Kui jumissa voi pää olla! Lukemiset oo edistyny yhtään. Ei mitää käryä mitä oon tässä viimeset pari tuntia "opiskellu". Pitäs kai vaa alkaa syömään. Sen mä sentää hallihen.

Meillä kuului koulutukseen vittuilun antamisen ja vastaanottamisen lisäksi kaksimieliset jutut sekä musta huumori.
Nykyisessä työpaikassa voi vittuilla vapaasti, mutta nuo kaksimieliset vitsit ei aina kaikkiin uppoa ja musta huumori on vähän siinä ja siinä.

Onneksi omalla työpaikallani arvostetaan ja runsaasti käytetään kaikkia edellämainittuja viestintätyylejä!

Prkl. Lisää kyykkyä.

Nua talis vetäs 100g mansikoita, 100g mustikoita, 2 valkuaista, 1dl kaurahiutaleita, rkl heraa ja ruukullisen salaattia.
Ei tarvi! Meet muuten ohi :D
Kuulostaa vitnesruualle. Itse söin kolme ruisleipää munalla, kalkkunalla ja kasviksilla.

Jahas, onkohan tänä yönä legendaarinen lepakkovuoro, nanananana.
High endiä:http://www.bladehq.com/item--Marfione-Custom-Dragonslayer-IV-OTF--33283
Saahan noita halvempia 200 taalalla, ne houkuttelee, vaan vituttaa jos jääpi tulliin.
Pitäis olla jonkun istanssin, en muista minkä, keräilijän tms. lupa. En pirulauta muista yhtään miten se homma meni. Kerran juttelin ukon kanssa jolla sellainen oli ollut 20 vuotta ja kaikkia aarteita sillä oli.
Mites Heatseeker menee pyssyjen kanssa noi erikoisluvat?

Viimeksi muokattu:
Back
Ylös Bottom