Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Voi olla. En muista mitään. Johtuu ehkä eilisestä rynnäkkökännistä. Kävin katsomassa alamäkiluistelua, joka oli muuten ihan kivaa, mutta sieltä ei meinannut päästä pois millään. Taksi ja linja-autoliikenne oli kevyesti tukossa, kun jostain syystä pari muutakin ihmistä oli keksinyt tulla paikalle, ja kun viimein pääsi keskustaan, niin litran tuoppikin tuntui pieneltä.

En ilmeisesti nykyään osaa pitää cheattipäivää. Mulla on ollut kaapit täynnä kaikkea epäterveellistä mössöä viikkokaupalla kun en vain saa syötyä. Eilenkin puoliväkisin söin yhden jäätelön ja siihen se sitten jäi. Ei ole nyt normaalia tämmöinen.

Keski-Suomessa oon pituuteni kasvunu! :D

168
Aivan, ja savoon saavuttua sitä ei enään tuu lisää. Iällähän ei ole mitään merkitystä :D

Ei vaan, en kyllä tiedä, koska pituuskasvu on itellä loppunut. Kai se kaikki 173 cm on saavutettu jo ennen 20 v ikää.

Aivan, ja savoon saavuttua sitä ei enään tuu lisää. Iällähän ei ole mitään merkitystä :D

Ei vaan, en kyllä tiedä, koska pituuskasvu on itellä loppunut. Kai se kaikki 173 cm on saavutettu jo ennen 20 v ikää.
Keski-Suomessa kasvaa pituutta. Savossa lihoo. Etelä-Pohjanmaalla tais mennä iha hyvin tossa välissä. Siellä mä opin pahoille tavoille.

Back
Ylös Bottom