duaali
Resident Mad Scientist
Väsyttää!
Sanopa muuta.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Väsyttää!
Nii. En oo pahemmin kasvanu :DWHAT!?
Kuinka pitkä sä oot?Nii. En oo pahemmin kasvanu :D
Keski-Suomessa oon pituuteni kasvunu! :DSavolaiset on niin kieroja, että ei ne kasva pituutta :D
168Kuinka pitkä sä oot?
Et ihan pätkäksi jäänyt kuitenkaan.Keski-Suomessa oon pituuteni kasvunu! :D
168
Hongankolistaja.192
cm
Eio. Join eilen yhten saunaoluen. Äsken maalasin tallin seiniä ja heitin vähän Sovellaa perään... Kohta se on valmis! Mahtuu moporojektin laittaan tulille.192
cm
Veikkaan että futherin olo on tällä hetkellä: rapea.
En ole suorittanut punnitusta pitkään aikaan, mutta siinä 90kilon tuntumassa. Maratoonarin fysiikka.Heat 192cm? Paljonko painoa?
Aivan, ja savoon saavuttua sitä ei enään tuu lisää. Iällähän ei ole mitään merkitystä :DKeski-Suomessa oon pituuteni kasvunu! :D
168
Keski-Suomessa kasvaa pituutta. Savossa lihoo. Etelä-Pohjanmaalla tais mennä iha hyvin tossa välissä. Siellä mä opin pahoille tavoille.Aivan, ja savoon saavuttua sitä ei enään tuu lisää. Iällähän ei ole mitään merkitystä :D
Ei vaan, en kyllä tiedä, koska pituuskasvu on itellä loppunut. Kai se kaikki 173 cm on saavutettu jo ennen 20 v ikää.
Niin 168 on suomalaisnaisten keskipituus eli lyhyt:DEt ihan pätkäksi jäänyt kuitenkaan.
Niin onhan se keskimittainen kullikin aika lyhyt.Niin 168 on suomalaisnaisten keskipituus eli lyhyt:D