Kylläpäs sitä ollaan vaikeita! Voin leipoa kotiorjalle porkkanakakun kunhan se tuo siihen ainekset :D
Onnistuuko gluteenittomana? :D
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kylläpäs sitä ollaan vaikeita! Voin leipoa kotiorjalle porkkanakakun kunhan se tuo siihen ainekset :D
Onnistuu! Tulee iha helvetin hyvä.Onnistuuko gluteenittomana? :D
Onnistuu! Tulee iha helvetin hyvä.
Nii ois.No perkele. Olishan tuo sitten melko hyvä diili.
Nii ois.
Aloin miettii että missäköhän huitelee porkkanakakun ohje :D Muokkasin sen joskus muffinsiohjeista, nii netistä ei löydy just sitä hyväks todettua :D
Perstuntumalla tekee. Kahtelee muutamasta ohjeesta vähä mallia ja tekee jotai sinne päin, hyvä tulee :DJaa, että ei sittenkään kakkua. No en mä kyllä sitten :D
Perstuntumalla tekee. Kahtelee muutamasta ohjeesta vähä mallia ja tekee jotai sinne päin, hyvä tulee :D
Ei tää näin toimi!Ostokset ja siivoamisen saanee tehdä sitten samaan tyyliin, eli vähän sinnepäin :D
Ei tää näin toimi!
Eihän tässä nyt sen kummempia sopimuksia tarvita! Kotiorja tekee mitä käsken ja saa porkkanakakkua, näin.Onpas epäjohdonmukaista. Päästäänköhän tästä nyt mitenkään sopimukseen :D
Eihän tässä nyt sen kummempia sopimuksia tarvita! Kotiorja tekee mitä käsken ja saa porkkanakakkua, näin.
Oon tämmönen body fitness-lupaus! Lihakset kasvaa ku ees kahtoo kuminauhoihin päin.Selvästi Kajsnan kuminauhajumppa on mennyt perille deltsien sivulohkoille.
Enpä ite aatellukaa tommosta vaihtoehtoa! Mä en vaa tiiä mitä säbäpojulla tekisin... :D Huhhuh.
Tää on vähä tämmöstä, ku on kaks vuotta ollu preklinikkaa ja syksyllä päästii klinikkaan, nii ei oo hommat hallinnassa! Toivottavasti keväällä tulee ryhmäopetus aiheesta "Säbäpoju käsiraudoilla kiinni nostavyössä - kuinka hoidat?". Jos sattuu käymään ikävästi, eikä kyseistä harkkaa tule, luultavasti siellä päässä laitetaan asia kesällä kuntoon? Aiheeseen voin tutustua etukäteen opetusvideoiden avulla, jotta saan opetuksesta irti suurimman hyödyn.Eikö se Kuopion lääkis ole vielä niin pitkälle päässyt ettei tuota aihetta ole käsitelty? Netistä löytää jotain opetusvideoita...kaverit kerto.