Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Nii ois.
Aloin miettii että missäköhän huitelee porkkanakakun ohje :D Muokkasin sen joskus muffinsiohjeista, nii netistä ei löydy just sitä hyväks todettua :D

Jaa, että ei sittenkään kakkua. No en mä kyllä sitten :D

Perstuntumalla tekee. Kahtelee muutamasta ohjeesta vähä mallia ja tekee jotai sinne päin, hyvä tulee :D

Ostokset ja siivoamisen saanee tehdä sitten samaan tyyliin, eli vähän sinnepäin :D

Eihän tässä nyt sen kummempia sopimuksia tarvita! Kotiorja tekee mitä käsken ja saa porkkanakakkua, näin.

No, ok. Mä tulen heti kun ehdin. Saattaa vähän kestää.

Pringlesiä ja turkinpippureita treenin jälkeen, mukava perjantai-ilta. Vaikeuttaa syömistä ku kädet hapoilla. :D

Tänään on tullut syötyä hieman ehkä liikaa. Milloinkohan sitä yrittäis päästä näistä talvirasvoista eroon. Kuutisen kiloa tullut kesästä lisää.

Enpä ite aatellukaa tommosta vaihtoehtoa! Mä en vaa tiiä mitä säbäpojulla tekisin... :D Huhhuh.

Eikö se Kuopion lääkis ole vielä niin pitkälle päässyt ettei tuota aihetta ole käsitelty? Netistä löytää jotain opetusvideoita...kaverit kerto.

Eikö se Kuopion lääkis ole vielä niin pitkälle päässyt ettei tuota aihetta ole käsitelty? Netistä löytää jotain opetusvideoita...kaverit kerto.
Tää on vähä tämmöstä, ku on kaks vuotta ollu preklinikkaa ja syksyllä päästii klinikkaan, nii ei oo hommat hallinnassa! Toivottavasti keväällä tulee ryhmäopetus aiheesta "Säbäpoju käsiraudoilla kiinni nostavyössä - kuinka hoidat?". Jos sattuu käymään ikävästi, eikä kyseistä harkkaa tule, luultavasti siellä päässä laitetaan asia kesällä kuntoon? Aiheeseen voin tutustua etukäteen opetusvideoiden avulla, jotta saan opetuksesta irti suurimman hyödyn.

Back
Ylös Bottom